Friday, February 13, 2009

敗犬女王


近排無聊時係youtube睇下野, 咁岩俾我click到個"敗犬女王"呢套台劇睇, 睇完第一集之後, 都覺得ok好睇個喎, 再睇真d, 原來呢套台劇都係幾新鮮熱辣架, 只係今年年頭1月首播, 家陣應該只係做到第5集!!

如果大家無聊想搵野睇下, 可以上youtube打"敗犬女王"就可以search到, 而且仲有高清version俾你選擇睇!!

5 comments:

Jessica said...

你睇台劇??
小妹都睇左啦, 台灣星期日播放.
星期一有得睇.

我喜歡"沒有如果"主題曲

Gary said...

Jessica: 哈!! 都唔係特登去睇台劇既, 只係咁岩上開youtube個時click到先睇下, 我今日都睇左第六集啦!!

不過d人都真係幾快手個喎, 台灣個邊星期日播, 轉頭第二日既星期一已經係youtube有得睇!! 真係勁爆!!

其實睇睇下天經都ok個喎!!

Jessica said...

我強力推介,由小天同eddie套"我在墾丁,天氣晴", 好睇><
小天唔係ok,係得啦...

我好想快的去墾丁, 同你講澳洲人於4月底回港啦..

Gary said...

Jessica: 墾丁!!! 你都去過啦!! 不過有機會我都去下先得!!

e, 澳洲人返黎啦, 你"肯"到啦!!

Jessica said...

你睇完套劇,會好想衝浪.
而且佢地個"Body 好fit" >0<

我從來都冇"肯"澳洲人返黎, 係"肯"自己去澳洲咋, 傻人...哈哈