Tuesday, May 06, 2008

日本中部之旅(十七)【19/4 - Day 8】


晨早起來清新開朗快樂無限美.....wahahahah~~~終於黎到最後一日啦!! 今日行程比平日更加迫切, 因為一來我地要係郡上八幡呢個地方行一轉, 再之後要揸車出返去名古屋度還車, 再之後, 仲要搭返明鉄出去機場check-in, 所以時間係非常非常緊迫!! 由於要善用我地有限既時間, 所以一朝早, 晨咁早6:00a.m就起身刷牙洗面, 執行李, 拿拿臨7:00a.m食埋個早餐, 拖埋d行李落車尾箱, 再之後同民宿主人道別之後, 就出發逛一逛郡上八幡啦!!!


呢個就係宗祗水啦!!

郡上八幡其實係一個小型村落, 全部都係低層樓房, 唔會見到任何高於3層樓既屋出現, 唔會有可屎森林既壓迫感, 加上係附近有條大河, 望住d清澈既水濤濤不斷既湧出黎, 休休閒閒既感覺非常舒服, 地圖上show左個幾個名勝出黎, 一場黎到就去昅一昅啦!! 第一個去既地方就係叫"宗祗水", 根據資料所講呢個泉係全國可以話係數一數二既名湧泉, 唔睇唔得!! 資料講就係咁講, 可能我唔識欣賞掛, 基本上我就覺得冇咩特別!! 我諗都係d日本仔自己"吹"到咁大!!

舞獅助興~~
打鼓個d全部都係小朋友黎架!!
表演個時四周都有好多人圍觀架~~

行完呢個名勝之後, 我地再係其他地方四圍行下, 突然間聽到d鼓聲, 樂器聲!! 原來我地又咁岩遇到今日係郡上八幡既春祭, 佢地又會好似高山祭咁有d人四圍打鑼打鼓, "舞獅"為各人祈福!!

製造食物工場!!

由於時間有限, 我地只係睇左一陣表演就走人去其他地方, 另一個係呢度比較出名既就係一間專做假野既舖頭(i mean係個d仿造食物)(さんぷる工房), 其實大家成日係日本餐廳門口個櫥窗度成日都見到d假既拉麵呀, 假既定食呀, 假既天婦羅等等, 咪就係個d羅!!

其實佢呢度有個工場, 係可以俾人參加實際體驗一下點樣製造仿造食物, 原先我都係前一晚都諗住打電話預約試玩下, 不過見時間太過緊迫, 所以就打消左個念頭!! 係門口入到去一眼望到全間舖都係d食物, 而且仿真度更高!! 如果有時間去玩下點樣整天婦羅, 其實應該會係幾好玩架!!

由於時間關係, 本先想上埋去
郡上八幡城既, 最後都冇去唔到!! 最多就係遙遠咁望過去就算!! 行完郡上八幡, 我地又要開車返名古屋啦!!

(待續)

No comments: