Monday, May 26, 2008

快過食杯麵

上星期五一朝早就走左去剝牙, wahahhaha, 係呀, 上次講過啦, 襯家陣唔駛錢剝埋上面個兩隻智慧齒呀麻!! 上次唔知咩事, 可能有得俾我剝個兩隻牙就興奮到自己, book時間都book到short左, 自己居然話左朝早8:15a.m時間走去剝牙, 8:15a.m喎, 平時自己先係呢個時候出門口啦, 家陣仲要8:15a.m去到醫院剝牙, 真係想死!!!

既然都book左時間就要準時上去啦, 幸好醫院係我屋企附近, 大約半個鐘車程就會到, 其實開頭都懷疑同我book時間條友有冇寫錯時間, 8:15a.m喎, 百佳, 惠康都未開門啦!!(定係8:00a.m已經開??) 另一方面又擔心, 咁早就要醫生同我剝牙, 會唔會佢未訓醒又或食完個早餐, 飽到有少少眼訓, 一個唔覺意出事又再或者剝錯左第二隻咁點算呀!!

上到去醫院, 嘩, 原來牙科真係好早就開診, 門口個牌好似話係8:00a.m已經開始, 真係辛苦醫生要晨早流流就做野!! 8:15a.m, 唔駛講我當然係開診第一人啦, 唔駛等, 登記完就轉頭入得去!! 醫生第一句就同我講:『今次剝埋另外個兩隻呀??』係3個月內剝3隻牙, 連埋剝牙之後要覆診拆線, 大大話話見左醫生都有6次, 好明顯醫生都覺得我知剝牙係咩一回事, 今次咩都冇解釋, 只係快快手叫我張大個口, 打左支麻醉針, 等左1分鐘左右(我諗係等麻醉藥發作), 醫二話不說就隊支野入我個口度, 整左兩下就已經俾我剝左隻牙!! 快到呢>>>>> 成個過程完全唔過3分鐘!!

之後, 醫生仲俾左張假紙我話俾我放日假休息下, 實在太好啦!! 不過因為公司仲有野做, 剝完牙就返屋企休息左半fday, 下午都已經返office再做野!!

預告: 6月2日再剝, 剝埋最後一隻智 0 慧 0 齒, yeah!!!

No comments: