Thursday, May 08, 2008

功夫之王


話說上星期, 有人俾左兩張"功夫之王"既換票証Anna, 一來見好耐都冇去睇過戲, 兩來又唔駛錢(呢個先係個主因!!), 見琴日得閒加上又怕佢會好快會落畫, 所以就拿拿聲去戲院睇啦!! 開頭仲驚唔知會唔會好快冇飛賣, 又冇靚位坐, 你知啦, 話晒都係兩位武打巨星首次合作, 理應應該會有好多人睇架麻, 所以就特登早一日前去戲院買定飛, 點知, 去買飛個時個陣, 居然一張飛都未賣過(一個都冇!!) 好彩, 我都估到成龍d戲都係麻麻地, 不過, 我就冇諗到個情況居然可以壞到咁既地步!! 我自己都好慶幸自己呢張飛係唔駛錢姐!! 所以即使唔好睇, 最多都係冇左d時間姐, 咪當入戲院涼下冷氣都好呀, wahahahha~~~

我地去左睇6:05p.m個場, 係琴日Lunch之前都特登上去戲院個web-site度睇下, 仲有冇人買飛去睇啦, 哎呀, 真係仲未有, 我見到個screen仲係show得兩個人買大左飛, oh, so cool!!! 放工準時走人去睇戲, 去到戲院幸好都見到仲有其他人買左飛, 不過照我睇, 好大程度上佢地可能都係同我一樣有d免費既換票証先會去睇!!!

哈, 正所謂, 冇期望既野, 失望既程度就冇咁大!! 你話套戲好睇, 我就覺得一定唔係啦! 不過, 你話佢爛到嘔, 我只能夠講佢未至於差到咁誇張, 不過要俾錢入場既話, 唔, 大家就真係要諗諗!! 雖然成套戲有兩大武打巨星 - 成龍 + 李連杰, 仲有, 李冰冰 & 小龍女劉亦菲, 仲要加上由袁和平做武術指導, 以咁既班底拍出黎既戲理應相當不俗, 不過睇落去成套戲反而有點兒悶悶地既感覺!! 首先成套戲既故事劇本薄弱, 加上兩個武打巨星同場對打既場口卻做唔出緊張既戲份, 反而出兩年既"英雄", 由李連杰同甄子丹對打個場反而仲好睇好多!!! 一句講晒, 再睇既話, 睇下有邊個傻仔會走去買佢既VCD再問佢借啦, 如果唔係既話, 唔睇都唔會有咩損失!!

No comments: