Monday, May 12, 2008

身歷其境耀保良

由於相機拎左去維修, 冇得影相, 只可以係報紙度add d相落黎!!

前晚, 友件買左"星光熠熠耀保良"既飛請我去紅館一齊睇, 哈, 我咁大個仔以黎係電視機就成日睇燿保良呢d show, 琴晚就真係第一次買飛去紅館現場睇!! 精明既友伴, 係網上訂飛, 雖然唔係最貴個隻飛, 但係都唔係最平個隻, 係$250個中間個隻, 而且仲係$250既最前個排, 換言之再貴我地一級既飛就坐係我地前一排, 哈, 某程度上, 真係好似抵左!! 因為相隔一行之差, 大家既價錢就差一截!!

正因為坐得比較近台, 所以就可以近距離睇到d明星呀, 唔駛下下望住個大電視, 現場睇show既感覺幾好呀!! 不過, 有一點就唔係好明, 點解有d人一坐低就要起勢咁 un腳, un un un, 不停咁un, 由開場到散為止就不斷咁un, 我真係想同佢講, 保良局好似有門診部, 睇完呢個show你可以可排隊輪行症, 又或者拎張飛尾可能有8折優惠, 成晚就坐係我隔離un過不停!!

又, 坐係友伴隔離個位師奶成晚拎住個望遠鏡睇show, fine, 冇問題, 不過, 都唔駛一路睇一路係度講野架, 我諗佢以為自己做左節目旁述, 煩到爆!! 去睇戲都知, 唔好成日講野騷擾人呀麻, 講唔係唔俾你講, 不過, 咪鬼咁大聲!!

講開睇現場, 同係屋企睇又唔同個喎, 話晒都有現場氣氛, 個種氣氛感染力係屋企感受唔到!! 如果你俾我係屋企望住部電視機睇"耀保良", 我可以好肯定話你知, 我唔夠一陣一定會走左去轉台睇其他野!! 但係睇現場又唔同喎, 反而會期待下一位歌星出黎表演!!

同大家講件事, 原來係賣廣告既時間, 係現場, d人並唔係咩都唔做架!! 當然台上面就會有工作人員set下個舞台啦, 而台下就會有d童軍走去同樓下d有錢佬sell下d福袋(所謂既福袋, 其實咪只係人地d sponsor送出黎d垃圾, such as四洲既紫菜, 舊街市既奶茶包, 奇華蛋卷......., 再將佢地塞埋入去一袋, 個d就所謂既福袋啦!!)

唔知點解成晚見到不少歌星, 唔知係唔係佢地好忙冇時間食飯定係家陣真係興減肥呢?? 個個都係瘦到成條柴咁, 係瘦得好誇張個隻喎!! 即係你行過去, 是但拎起佢地d手手腳腳, 係咁e就應該可以"拍"得斷個隻~~

最後嗚謝友伴帶我去睇呢個show, 好好睇呀!! yeah!!!

No comments: