Wednesday, May 07, 2008

日本中部之旅(十八)【19/4 - Day 8】曲終人散

返屋企啦!!

開心既時間過得特別快, 8日既旅程終於去到尾站, 係時候要返香港啦!! 首先我地先揸車出返去名古屋度交還返我地坐左7日既旅遊車!! 之後, 見到仲有少少時間, 所以一行4人就先去附近既大型商場shopping作最後衝線, 友伴本身既目的除左想shopping行街街之外, 其次係想將餘下既散銀一口氣做埋佢, 唔係到時成袋散銀拎到返香港要對都好麻煩!! 我見大家都拖住一喼二喼, 如果拖住個大喼係個商場度四圍行, 一來好似好異相, 二來就好似好阻街, 所以我地就係個商場既corner位, 咁岩個度又有地方坐, 於是我就做住呢個暫時行李管理員!!! 咁大家就可以輕輕鬆鬆行街街!!

買左飛就入閘上車啦!!
我地坐中間個架"中部國際空港"個架火車!!
由於我地架車主要目的地係機場, 所以都唔係好多人坐!!

最後大出血完, 其實都唔係買左好多野姐, 只不過係旨在做鬼埋d散銀就踏上我地回程之路!! 正所謂點樣黎就點樣走, 我地再一次搭明鉄出返去機場, 一如之前, 其實唔太多人, 各人上車後都有少少眼訓, 加上車程需時, 大家都不其然訓著左覺!!! 由於我地搭個架明鉄既尾站就係機場, 所以即使訓過龍都唔怕會miss左個站!!!

到機場啦!!
大家shop到忘晒形, 我地係last call先入閘上機, wahhahah~~

去到機場唔駛講就當係去check-in先啦!! 唔係講笑, 領隊Henry & Daisy佢地實在買得太多野(包括一包兩公斤既日本米), 所以過磅個時唔駛講肯定係over-weight啦!! 不過精明既領隊Henry, 二三下手腳就好快將本身極重既手信(包括米一包)抽左出黎, 左執下右執下, 再過一過磅, 岩岩好!!! check-in完見仲有時間去得機場仲有咩做呀, 又係shopping again!! 可能大家真係對今次日本依依不捨, 係機場入面shoppong到差不多唔記得上機時間, 我地差不多係最後last call先入閘上機!! wahhaha~~

以為係最後的晚餐~~

其實係最後一程飛機我地都遇上奇遇呀!! 因為, 原來我返黎香港之前個日(即係18號), 香港已經掛左個3號風球, 雖然而且我地返黎香港個段時間, 正正就掛緊黑色暴雨警告, 所以天氣係非常之惡劣, 所以我地架飛機臨到香港既上空個時, 機師都話因為天氣既關係要係上空盤旋等到適合既時候先可以著陸, 機師唔講又止可, 一講, 成架飛機就好似過山車咁突然間係冇重力下急降左幾下, 哈, 突然間急降個下真係有少少離心架!!

架飛機就係上空左兜兜右兜兜, 我仲以為唔通可以原機折返返去日本, 哈, 咁就爽羅, 如果返唔到日本, 去台灣都好呀!! 不過, 癡心妄想如我, 邊樹有咁著數既野呀, 其實我都唔知係應該讚個機師好定係鬧佢好, 因為佢技術好, 所以我地先可以安全降落, 但係就係因為佢技術太好, 我地先失去左一個原機折返既機會, 唉!! 最後我地好似比起原定既時間遲左太約一個鐘左右既時間先抵達機場!! 返到屋企之後, 睇返電視新聞話好多班航機正正因為今次颱風而需要取消折返!!

<<完>>

2 comments:

Jessica said...

嘩, 你個旅行日記完啦..好似追劇咁追. 因為我阿哥同阿嫂6月去名古屋呀, 都係8日..好似會去合掌屋果樹..佢都有睇你果部落, 見係差的會冬死係山上呀..哈哈

幾時出來家???
近日完左份fyp真係得閒左呀..

Gary said...

Jessica: wahahha!!! thank you你 &你哥哥捧場!!

至於幾時出黎, 約個時間呀, 我都想睇下牛牛佢地有冇影d相出黎!! 仲有, 你地都有(小)手信架, 有d係野食, 當然我都會有相俾你地睇啦!!