Friday, March 21, 2008

剝~~again


星期三又去左剝牙(唔駛錢呀麻!!), 上次剝右邊隻智慧齒, 今次booking就剝埋左手邊, 老媽同我講, 叫我早d出門口, 落樓下大快活食個豐富d既早餐, 如果唔係剝完牙可能食唔到野, 個一刻我以為自己會俾人拎去問吊, 臨死前要食飽d添!! Anyway, 最後都落左去大快活食左個"滑蛋早餐"!!

記得上次醫生同我講過, 呢邊隻牙以十級難度黎計, 只係得七級(上次右手邊有成八級困難架!!), 一如以往, 同上次一樣, 一坐(訓)底醫生又係度恐我:『o拿, 上次都剝左右手邊個隻牙, 今次剝埋左邊, 順利既話就會好似上次咁快, 不過, 如果有咩意外, 你都係可能要預返個半鐘時間去剝啦!!』(當然最後都係好順利咁用左15分鐘時間就攪掂啦!!)


其實開始個時醫生問過我, 駛唔駛剝埋(左邊)上面個隻呀, 個時我心諗, 上次剝完右邊(一隻)都鍾左幾日, 今日如果我一口氣剝晒左邊上下兩隻, 我會唔會死架!! 所以最後我怕死, 決定只係剝下面個隻就算~~ 醫生所言非虛, 今次剝呢邊隻牙又真係順利好多, 話咁快就剝鬼左出黎!!

總算剝晒兩邊既智慧齒, 今次可能唔駛開刀, 到左第二日已經可以食返野(i mean 唔駛食粥!! 食飯都已經o.k!!), 塊面都冇鍾得好厲害!! 不過, 之後同人講返, 今次我只係剝左一邊既其中一隻, 佢話不如剝埋上埋個隻智慧齒啦, 你都剝左下面個隻, 咁以後食野個時冇隻牙同上面個隻牙互頂, 其實, 基本上上面個隻牙都已經冇晒作用, 聽佢講一講又好似係喎, 既然係咁, 我下次拆線個時同醫生講剝埋另外個隻先, 最緊要都係趁家陣唔駛錢郁埋佢先得~~

No comments: