Friday, March 28, 2008


今朝早同madam出去開會, 開完會搭地鐵返公司, 去到太子地鐵站, 突然間madam問我飲唔飲湯, 說時遲那時快, 佢已經係佢個袋度拎左疊鴻福堂coupon出黎, 原來佢話佢興每次出完去開會路經太子
地鐵站時佢都會買兜湯返office飲, 佢話如果係飲水的話, 飲湯咪仲健康~~~


佢仲話:『o拿, 你黎左一個月冇野益你, 請你飲湯啦, 要唔要呀??』哈, 有野飲當然係要啦!! 最後, 我就要左個"花膠響螺煲竹絲雞湯", 唔係講笑, 幾好味下, 仲有個價錢都唔平架, $38/兜, 諗諗下我老媽平時都係咁煲, 都落足料架, 平時都係係屋企飲多幾碗先得!!(其實你係鴻福堂買外賣拎走, 可以叫佢倒起落個兜兜度可以拎返去屋企or office即時慢慢飲!! )

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

乖呀, 遲d有兄弟黎探你地架啦, wahahhaha~~

好野, 先從上次剝左第兩隻智慧齒之後, 有人同我講其實已經剝左下面個兩隻智慧齒, 上面個兩隻智慧齒都已經實際用途, 因為佢下面已經冇野同佢頂住, 根本就磨唔到d食物, 係既話就趁依家唔駛錢剝鬼埋佢啦!!

正所謂"一言驚醒夢中人"! 所以, 趁今日走去拆線個時, 膽粗粗走去同個醫生講:
我:『其實剝左下面個兩隻牙, 上面個兩隻係唔係即係冇用架啦!! 係既話, 我想剝埋佢!!』
醫生:『其實, 照你咁既情況剝左下面個兩隻, 基本上, 5至6年都唔會有事, 如果有事, 可以到時再剝, 唔駛咁快依家剝!! 因為d人多數一次過剝晒一邊上下兩隻, 唔會分咁多次剝咁辛苦!!』
(其實, 醫生唔知我睇牙兼唔駛錢剝牙呢個benefit只係得呢兩年, 根本就唔存在什麼5, 6年後既事, 唔趁依家剝都唔知仲有冇機會!)(所以我就............)
我:『唔~~~其實我都冇咩所謂既, 橫掂都係, 剝埋佢啦!! 一次過呀麻, 唔該!!』
醫生:『好啦, 咁你出去排期啦!!』

Yeah, 醫生終於都屈服俾我遲d book期再剝埋上面個兩隻智慧齒~~~ 發達, 家陣總算有賺啦!! whahahaha~~

No comments: