Sunday, March 09, 2008

老媽生日


人材濟濟~~~賀生日

小不良與表妹是也~~

上星期五為老媽提前慶祝生日, 於之前同友人們吃過晚飯的北京酒樓可一次食飯!! 由於北京酒樓的位置與什麼"豔x花夜總會"同一入口, 其他親戚到樓下時, 都先再三打電話俾我, 問清楚間酒樓係邊, 廢事到行錯d咩地方就唔好啦!! 哈, 真係冇辦法, 食好野就唯有行下d特別地方, 呢d真係正宗"柳暗花明又一村"~~~

係坐低食飯之前, 有小插曲發生左, 原先都知呢度多人, 所以都已經一早打電話黎book位, 去到酒樓之後, 佢居然同我講話冇我個booking record, 哎呀, 我明明已經係星期一打左黎book位, 點會冇呢!! 家陣我約晒成班親朋戚友黎食飯, 家陣唔係玩野呀!! 好彩, 我同佢講左一輪之後, 佢都馬上執到個位俾我食, 如果唔係就真係掃興!! (事後食完飯走左之後, 酒樓打返俾我, 話佢地將我個booking mark錯左係17號唔係7號!!!)

由於我地全部夾埋有大有細都16個人, 一張枱坐唔晒既情況下, 唯有分開兩張枱坐!! 由於分開左兩張枱, 兩張枱人數又不大同, 一邊10個, 一邊6個, 唯有叫不同既套餐各自食(套餐叫好似係抵d)!! 感謝各位親朋戚友到場賞面食飯~~ 飽飽~~~

No comments: