Sunday, March 02, 2008

打開晒d野食之後, 何其壯觀~~~

我的post其中一個工作範疇就係係呢兩年內不斷於不同的部門/section入門學習!! 在此部門已經逗留左5個月既時間, 話長唔長, 話短唔短, 依家又要轉去另一個section!!

上星期五Last Day, 根據以往經驗, 臨走慣例都要請食野, 以往都只係請食西餅就算, 唔明點解上一手師姐好鬼博命, 乜叉野食都買, 攪到我要買返相類似既食物種類先得!!! 今次真係大出血!! 今次和味啦, 買左好x多野食呀--->
1.) 燒肉
2.) 叉燒
3.) 煎釀三寶
4.) 蛋撻
5.) 沙翁
6.) 麥鐺鐺巴辣雞翼
7.) KFC葡撻
8.) KFC家鄉雞
9.) 麥樂雞
唔係講笑上面d野食大大話話都3,4舊水~~佢地就真係食得開心, 我呢d生活係貧窮線下既人就真係慘!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

有人同我講, 佢生過四隻智慧齒, 比起我呢d只係生過兩隻智慧齒既人黎講, 佢係聰明好多(!)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

聽聞轉去新section之後, 可能會冇電腦用, 死啦, 我呢d係迂腐既新一代, 冇電腦用我應該會死架!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


2 comments:

Anonymous said...

小財唔出,大財唔入!

Gary said...

英文好...中文更好的人: 嘩....我呢d人趺穿左個貧窮網架, 我咪就係個d係施政報告入面, 咩q都受惠唔到既人羅!!!