Wednesday, March 19, 2008

談, 談, 談


星期日, Suki話大家好似耐冇見面, 不如出黎食下飯, 除左我同佢之外, 當然仲有係佢既好朋友亦都係我既好同學婉雯啦!! 諗諗下又好似真係成大半年冇見過面!! 今次約左去銅鑼灣一間叫"燕萍越南餐廳食晚飯!! 7點鐘去到, 同樓面講左3位, 眼見入面大把空位都要等左一陣先有得入, 真係怪怪!!

入到去坐低, 有位好得意既侍應哥仔serve我地, 可能見一枱3人, 其中有2位係女生既關係, 佢把口零舍口乖&風趣!! 我諗呢間餐廳既特色主要係快, 因為我岩岩先order完d食物之後, 我見人有三急就快快手去一轉toliet先啦!! 點知一出黎既時候, d野食話咁快已經差不多黎齊晒, 食物上枱既速度快得好很誇張!! 我只係去一去廁所姐, 仲要只係小小左喎, d食物居然係已經眨下眼就上齊, 誇張到爆!!!

我地叫左客牛油雞翼(4隻)+咖哩黃鱔飯+豬頸肉+串燒(雞肉x2 + 豬肉x2)+馬加休炒豆苗裹稔肉撈檬(大家唔好以為我打錯)(裹稔肉, 我問過侍應佢話其實係類似一d立腸既食物)!! 食物質素在我黎講就一般啦, 不過醒在上菜速度夠快, 如果趕時間食飯既人就一定岩!! 牛油雞翼件頭夠大, 不過就只係肉多d, 味道就不過不失啦!! 不過有時佢d service就麻麻地, 話說我地食地差不多尾聲, 我地當然係放慢手腳食野一邊傾計, 點知我地食完佢就拿拿臨過黎同我地講: 食完啦, d野(餐具)我同你地收左佢!! 嘩, 咁講即係趕我地走姐!! 既然張枱都冇晒野食, 同埋空了了, 我地都唔好意思坐, 轉移陣地再傾過!!


食飽飽, 我地去左一間cafe繼續傾計, 哈, 冇見一排大家講下近況仲講下未來大計!! 而且聽到Suki鼓起勇氣去Join Working Holiday Visa去愛爾蘭玩一年, 嘩, 好威呀!! 可以暫時放低香港一切過外國闖盪一年, 呢d生活我都想過下, 我覺得去完之後, 一定成個人既眼光都擴闊不少!! 所以, 成晚我地都係圍繞呢個去外國生活既話題傾計!!

最後, 希望5月出發既Suki係外國展開你人生另一個新既遊覽, 擴闊你既視野, 充實到你既人生!!! 當然去到個邊玩得開心d, 仲要小心d啦!!

燕萍越南餐廳

地址: 銅鑼灣謝斐道482號信諾環球保險中心2樓
電話: 2832-9038/2832 2863
菜式: 越南菜

No comments: