Wednesday, March 05, 2008

原始生活

有枱有椅~~~咪就係得呢d羅, 咩都冇啦!! 好似係荒島生活!! 我可能遲d要用無線電或者打電報同人通話!!

第一日返工就冇啦啦, 有人請野食, 唔知邊個請(都係大sir個d啦!!), 食左先, 唔理得咁多啦!

琴日係第一日轉到新section, 原之前所料果係係乜都冇, 冇電腦, 冇電話, 唯一既好就係俾人分配到一間原先由senier既房坐, 我同另一位同學仔一齊分享一間房!! 冇電腦都有一個好處既, 就係真係可以專心d睇file做事, 溫下書望Notes!!! 除此之外, 我地間房仲係面向街景, 雖則唔係咩無敵大海景, 不過, 有時悶起上黎, 望下街都唔錯既!!

不過, 可能一直都有電腦用既關係, 平日每朝早都會上網去Appledaily睇下有咩新聞架麻, 知下天下國家娛樂體育大事架麻, 頂, 家陣冇電腦用, 成個人好似與世隔絕咁, 都唔知出面發生緊d咩事!! 好可憐呀!! 依家朝早返到office先係可以咬住個麵包一係望住條街, 一係望住本File, 乾吞個麵包, 成個人都好dry呀!!

有個好消息, 我係呢個section只會逗留一個月, 不過有個不幸既消息, 我再轉去下一個section個邊好似都係冇電腦用, 仲要係係o個邊坐3個月, 今次我死梗啦!!

6 comments:

Anonymous said...

你呢d冗員仲好意思同人講自己朝朝睇appledaily,以前我係bd都唔會好似你咁,返工唔遲唔早,個個潔身自愛,八點半一坐低就工作到放工,唔會呃部門人工,點會好似你咁懶散,唔怪得搞到d八婆成日報寸有人蛇王

今次又去左邊個section,點解你坐下坐下左咁多範都係似仲係7下7下咁既

Gary said...

阿榮: 你收皮啦, 你係屁啦, 成鬼日見你上埋人地個d on膠高登網....之後, 成日整埋d冷笑話出黎...你咪扮野啦, 一野篤爆你啦!!

咪講咁多, 幾時上你屋企玩ps3先!!!

Anonymous said...

完全同意阿榮既comment!

Gary said...

支持阿榮的人: 妖.....你根本就係阿榮, 自己打個comment話撐自己, 玩野呀!!! 再唔係, "支持阿榮的人" 你一定都係冗員€€

Anonymous said...

哈哈,你條傻仔,我會玩分身咁無聊咩...不過我都好想知邊個支持我,我估係同我比較熟既bd人

Gary said...

阿榮: 肥仔, 你唔好咁膠啦!!!