Monday, March 10, 2008

旅行預告



唔計返深圳, 上大陸玩個d, 都有兩年冇搭飛機去旅行, 咁岩, 早陣子國泰出左一系列優惠機票, 於是有朋友提議去名古屋玩下, 順道浸溫泉兼賞櫻花~~ 暫定於4月12日出發, 至於詳情一切都有待通知及安排, 十(萬)個期待~~ yeah!!

今次去旅行, 有個好消息有一個壞消息, 好消息就係我地將會浸既溫泉有一種係叫"混浴"意思即係會男女一齊浸溫泉, 男的只會得一條毛巾條包住重要部位, 女的都只係俾條大少少既毛巾你包裹, cool, 正呀!!! 至於個壞消息既係, 係日本溫泉區個d地方, 去浸溫泉既多數都係得d公公婆婆居多, 頂~~~

8 comments:

Anonymous said...

係咪去睇高山祭呀?
你幾時返呀?話唔定我地可以相約係日本一家團聚喎!

Anonymous said...

嘩... 正喎! 去Nagoya呀!!
我都想放假去玩呀

Jessica said...

我想問下你個plan幾錢呀? 同坐咩機???

Gary said...

成日俾人誤會係日本通的人: 哦....係唔係去高山祭呀, 我都唔係太清楚呀, 因為係有其他人plan, 不過今次我地會自己揸車, 四圍去!!! 今個星期日會去開茶會, 知道再話過你知~~

Gary said...

ar j : 你都去左好多地方啦, 遲d又去台灣影相啦!! 我呢d對你黎講濕濕碎啦!!!

Gary said...

Jessica: 哦, 上面都講左, 實際幾多錢實在唔太清楚, 不過阿朋友話都要成$8000~~左右, 仲有, 我地係坐國泰去, 因為國泰家陣做緊機票優惠!!

你又想去旅行呀, 你好似岩岩先去完泰國左喎, 咁快又去!! 你唔係要去澳洲既咩, 儲下錢先啦!!

Jessica said...

澳洲還在計畫中,只因今年我老細比封生日大利我,所以想去日本呀..我睇左cathy機票啦..去大板得3日2晚..想去5日呀..當完成我個畢業論文的一點獎勵啦!!同當我老細請我去囉.

Gary said...

jessica: 你老細真係好呀~~~cool, 做完dissertation咪去relax下羅...