Wednesday, March 26, 2008

復活節最後一Day


正所謂, 首尾就要呼應, 去到復活節最後一日, 當然再一次去行下山, 做下快樂健康人生啦!! 今次選擇左去"昂平360救援徑", 如果大家有搭過"昂平360"纜車的話, 其實向下望一望就見到有條山路俾人行, 個條山路本身原意係俾消防員係萬一纜車發生故障既時候用, 當然依家平日已經係開放俾大眾市民行下!!

豐富早餐~~

一朝早同友件相約係地鐵站一齊出發搭去東涌, 大約10:45a.m去到東涌站, 嘩, 一出地鐵站就已經四周圍都係人頭湧湧, 由於大部份中學生應該仲有成個星期放假, 所以都見好多後生仔女, 拎住一袋二袋入去大嶼山個邊宿營!! 都係個句, 行山前最重要係食飽先有力上山, 所以我同友伴就先去東匯城既麥o當o當食返個豐富既早餐先~~

跟手就出發, 不過根據網上資料顯示, 行此路段需時5.5小時, 所以為中途要補充體力關係, 於是先去樓下百佳買定d乾糧, 係中段可以食下野休息下!! 我地就買左個袋小餐包+沙律吞拿魚+馬仔+健康行山jelly!! 準備充足出發, yeah!!!

此乃行山徑之入口是也~~

我地首先要先搭一程短途巴士(38號), 去到逸東村再行一段少少既路經過候王廟之後, 就會去到行徑既入口!! 起先, 係網上面search過話如果要行畢整條路徑, 基本上要行成5.5小時, 可能友伴俾我呢段說話嚇親再加上當日天氣真係曬得好厲害!!再再加上之前一晚友伴因為發左個惡夢, 導致睡眠質素差左, 因而令體力&精力下降, 所以我地最後都行唔晒全程, 只係區區咁行左一個山頭就折返!!

係我影相呢一刻, 其實已經係第一個山頭, 行左一半!! 不過要上到山頂, 仲有排行, 有相為證!!

友伴最近買左魚眼Lomo, 所以全程都拎住部Lomo左影右影!!

係吊行塔下, 整部吊車就係你頭頂掠過~~

過左第一個山頂之後, 就會再落再上再落再上另一個山頭~~遠望都幾壯觀下(段路)!!

不過, 話雖如此, 其實行完第一個山頭, 原來都幾"甘"下, 成個人都虛虛地, 所以我地上到去第一個山頭, (即係第一個吊車塔!!), 我地除左不斷影相之外, 仲坐低休息下兼野餐, 由於我地坐既位置正正就係吊車塔既底部, 所以所有坐吊車上大佛或者由大佛落黎既人都會見到我地, 好攪笑, 佢地又好鍾意同我地揮手, 更神奇既係, 我地又同佢揮返手~~ 唔知點解, 突然間我覺得自己好似變左海洋公園或者係迪迪尼個d公仔, 有人同你揮手, 你又要懶cuite同人揮返手!~~ 唔係講笑, 我係吊車塔底休息&野餐咁耐, 就揮足咁耐!!

朋友們, 邊個下次想一齊行, 可以call我, 做下光合作用, 成個人都會醒神d架!!

No comments: