Sunday, March 16, 2008

看和吃


上星期日, 正正是老媽的壽辰正日, 原先都冇諗過再同佢一齊再去慶祝(o.k, 我係有少少不孝, 不過, 過往都係咁!!!) , 不過友伴話正日生日冇人陪好似唔係咁好, 所以決定今日同老媽再一次慶祝一番, 但由於老媽佢朝早至下午已經安排左有自己節目, 所以我同友伴就只好夜晚同佢出去食飯慶祝!!

朝早有個空檔, 用得唔好晒, 於是就去左睇場早場, 原先諗住去睇"魔法奇緣" 不過技術上既問題, 最後我去左睇另一套電影"誘心唔怕遲"!

呢套電影某程度上同一般既愛程片都係差不多啦, 主要描述兩位男女主角因為年齡上分野, 從而係愛情路上多左一d矛盾同埋要考慮更多, 反而係另一條主線感覺上好似仲好睇d, 就係講緊單親媽媽MICHELLE PFEIFFER同女兒之間既關係同埋日常生活既細節!!! 如果一個媽媽係生活上俾到自己咁大既自由度同埋支持真係可以令兩代關係更加密切(電影中MICHELLE PFEIFFER支持個女女主動去追男仔, 仲俾埋意見!!), 成套電影都冇什麼高潮起伏, 去到尾段感覺上仲有少少悶場添!!

故事簡介

<誘 心唔怕遲>是一齣探討人生中所有人際關係的愛情喜劇。年屆40的洛杉磯單親媽媽羅茜(Rosie)(米雪菲花飾),生活上諸事不順:她製作的電視節目<暴 走少女>收視率下降、下屬心存不軌、女兒又進入反叛的青春期...多年獨身的她,更遇上比自己小11歲的英俊新星,他的確是她的理想對象,但她搞不清這個 男人是否真正愛她,或只是利用她來在電視台上位?她是否得再次說一句「I Could Never Be Your Woman」?

睇完戲之後, 友伴提議不如買個生日給老媽作一個驚喜, 於是就買左個蛋糕返屋企準備一切, 就係等待老媽回家前, 友伴仲好有心思, 花左多好時間畫左一張色彩繽紛既自製生日卡俾老媽!! cool !!! 由於想俾老媽一個驚喜(一入屋就唱住生日歌拎住個蛋糕出黎!!!), 所以成個下午我都要坐係個廳度望住電視機個升降機既閉路電視, 只要一見到老媽個身影就要立即入廚房作準備, 哈, 之前我地仲rehearsal幾次~~~wahahhah

當然啦, 最後老媽一入門口聽到我地兩個唱生日歌, 當然係開心到不得了啦!!!

上湯xx雞~~~

風沙滑豆腐~~(d豆腐超超超超滑!!!)

xx鰻魚煲~~~


夜晚同老媽去左雅蘭中心一間食素既餐廳食飯, 其實都係第一次黎呢間餐廳食飯, 主要都係係openrice睇人地d commment話呢間d野食都唔錯, 而且係屋企過黎旺角都好方便!! 頭先講左呢間餐廳係食素, 但係佢menu入面全部都係平時酒樓食既小菜一樣: 沙律素腿球 , 泰式明爐魚 , 東坡醬汁肉方 , 法式焗牛油果, 燒乳豬.........當然啦, 佢就同用返d素食煮法整d食物出黎啦, 唔係真係混d牛肉, 豬肉入去!! 話雖如此, 不過, 每款小菜d味道又真係同d真既豬肉牛肉味道差不多, 呢d可以話正式係"齋口唔齋心", wahahhaha~~~

最後, 多謝友伴預備咁多節目及驚喜為我媽媽慶祝生日!!!

常悅素食
地址: 旺角彌敦道639號雅蘭中心6樓食閣D號舖
電話: 2787 3128
菜式: 廣東菜 (酒樓, 素食)

2 comments:

Jessica said...

你友伴真的好有人心呀..不錯唷
我也訂了機票啦..不是去日本..是柏斯呀..哈哈..詳情食飯再講..

Gary said...

jessica: 我友伴當然係好啦, 駛乜講呀!! wahhahaha~~

哎呀, 我仲未衝出亞洲呀!!

Hope you have good memeory & fun in the Perth~~(aloo have good news)