Wednesday, February 27, 2008

好x痛!!!

我好似人地臨死前d人講一樣, 我見到有條隧道有道光射出黎!!

話說, 琴日, 突然收到牙科醫院打電話黎話, 之前book左去剝智慧齒o個日, 醫生唔得閒, 如果今日去睇有冇問題!!! 橫掂唔係特別多野做, o.k, 就去!!!

今日準時booking時間到達, 突然間心情緊張起黎, 話晒咁大個仔都係第一去剝牙!!!

入到去, 醫生問我想剝邊隻先(因為之前book左係話想左右兩邊都剝晒, 當然都分開兩次剝啦), 我又冇咩所謂, 是但邊隻都一樣姐!!! 於是恐怖事情就咁開始啦!!!

唔知係唔係阿醫生平日好悶好得閒, 今次剝智慧齒, 前前後後嚇左我幾次!!!首先醫生同我講, 不如剝右邊個隻先啦, 因為右邊個隻難度高d, 佢話如果難度有十級黎作標準, 應該都有成八級!! 我心諗, 冇咁誇張呀~~~

之後, 佢又再講一講, 今次可能要開一刀, 而且最少要縫返一針!! 嘩, 咁大件事!! 再之後, 又再講, 開刀都算係小手術, 你最好就預個半鐘先做得完啦!! 嘩, 個半鐘喎, 人地去割包皮都唔駛咁耐呀~~(我估)!!!

講左上面一輪說話恐完我之後, 佢就正式開工!! 我就見佢係我個口度起勢咁轉(當然之前已經打左麻醉針啦, 唔係既話, 佢轉第一野個時, 我已經應該暈左!!) 佢一路轉就一路講:『嘩, 果然係同想像中一樣, 幾有難度~~~ d 牙幾硬下!!』, 由於打左麻醉針啦, 痛就唔多痛, 不過, 佢轉到咁上下, 就見佢用個夾起勢咁夾我隻牙出黎, 雖則唔多痛, 不過, 自己都feel到佢"骨...骨..."聲咁夾我隻牙出黎!! 自己都聽到心寒!!!

醫生話隻牙大隻得濟, 要將佢cut開兩節夾出黎!!

終於最後, 只係用左半粒鐘就同我起左隻牙出黎!! 佢就同我講:『雖然俾想像中難dd, 不過都好順利用左半粒鐘完成!!』頂, 開頭仲嚇得我要用成個半鐘咁誇張添!!!

依家個口自己要成日吞口水, 如果唔係就會好似成個白痴仔咁流住口水!! (今日, 就係同友伴等巴士個時, 友伴突然間同我講你口角流血水, 你都咪話唔恐怖!!) 另外, 今日知道左一件事, 友伴都幾厲害, 原來佢本身之前已經剝晒四隻智慧齒, 仲要其中一次係一口氣剝晒同一邊既上下兩隻!! cool, 聽完我都覺得佢好勁呀!! 兩隻喎, 妳要我一口氣剝兩隻, 我應該已經死左啦!! 佢仲話自己對俾人剝牙相當有經驗, 哈....哈!!!

No comments: