Tuesday, February 12, 2008

年初二

年初二, 友伴與我都唔駛出去拜年, 就出去閒逛一番, 輕輕鬆鬆咁渡歲!! 年初二期間, 好多舖頭都未開, 加上要有呢個閒逛mood就最好去一d遠離煩囂既地方, 於是就決定去"愉景灣"行下!!! 之前都因為工作關係會到愉景灣, 但係多數都係坐公司車, 未試過係中環碼頭個邊坐船入去!!! 係中環搭船入去船費都唔平, 都要成$27位, 愉景灣主要都係d老外住既居多, 我地搭船個時, 差不多8成都係d老外!!

入到愉景灣, 由於我同友伴都未食Lunch既關係, 於是就四周圍搵下野食, 雖然肚餓但係又唔想食得太heavy, 見到一餐廳有24hr既All Day Breakfast供應, 見到其他餐廳只得pizza呀, 意粉呀呢d野食叫之外, 於是就決定食呢一間"The Flying Pan", 其實之前食人地d blog度都知係中環有一間餐廳都係有All Day Breakfast食, 一直都想試下, 但係冇記住係邊間, 岩岩上網check過, 原來就係呢間"The Flying Pan"!!! 佢係愉景灣都有分店!!!

"Poached Eggs"

"British flyup"

我地坐底之後就研究食邊款好, 由於太多選擇, 終於都各自選左一份"早餐"食, 友伴叫左個Poached Eggs (水煮蛋), 幾好食, 而且佢上面仲淋左一d "Hollandish sauce", 雖然唔係咩黎, 不過就好好味, 而且個Poached Eggs仲要一篤就流晒d蛋黃出黎, 唔錯, 唔錯; 而我就叫左個British flyup, 即係咩野都有個隻: black pudding, bacon, mushroom, grilled tomato, baked beans, sun egg!! 就咁望落去好似唔係好多(可能我大食!!) 不過食完之後, 都有少少飽既感覺!! 由於年初二既關係, 成間餐廳都冇咩人, 我我地兩個人食度食"早餐", 感覺唔錯, 哈!!

由於夜晚會有煙花表演, 所以所有船都會係7:00-8:30 p.m期間停航!! 所以我地食完個"早餐"之後, 係入面行左一陣, 就搭船返出去中環!!!

人頭湧湧呀!!!

係中環碼頭落船當然係搵返個近近地既地方睇煙花啦, 我地企左係會展隔離近海邊既地方睇煙花, 雖然係人多, 不過就肯定冇上次係尖沙咀除夕咁誇張, 有好多空位企之後, 今次仲可以睇到個好靚既view, 三隻船既煙花都可以睇得晒!!! 其實如果係唔駛太迫人既情況下, 係現場睇煙花又真係幾好睇架, 個下既震撼隔住電視機睇, 真係唔同d架!!!

The Flying Pan

地址: 愉景灣愉景灣廣場
電話: 2987 7749
菜式: 西式 (西餐廳)

2 comments:

Anonymous said...

下次睇煙花記住提我帶雪花+雪人眼鏡仔!^^

Gary said...

友伴: o.k.....遵命~~~