Monday, February 04, 2008

我擋, 我擋, 我擋, 擋, 擋!!



今朝突然收到電話, 有人告訴我知, 本人今年將會成為其吉祥物, 為其擋煞!!!

頭先空閒上一上網睇過, 原來今年屬猴年既我係"合太歲"(即與今年太年歲相合), 最岩就幫人擋煞, 即係話今年既我可以話係所向披靡, wahhahhaha~~~ 唔知今年會唔會中返次六合彩六千萬頭獎呢!! 我唔貪心架, 中一次就夠~~~

之前o個幾年都係犯太歲, 年年既年頭都要走去攝太歲, 又拜太歲, 到年尾又要還太歲, 感謝牛媽媽順道幫我還神, 真的感謝, 今年終於可以休息下, 唔駛攪咁多野!!

記住吉祥物呢.......要成日掛住佢自先至有效架, 知道冇!!! 哈!!!

2 comments:

Anonymous said...

掛住掛住~~~

Gary said...

雪女: 哦, 妳變左做雪女, 咁我要做企鵝好定係做馬騮好呀!!!