Wednesday, February 13, 2008

年初三

呢d咪就係叫做o 萬 o 人 o 空 o 巷 o~

大年初二, 晨早流流(查實都已經十一點幾!!)就俾友伴電召起身, 為的是一件事 - 入馬場!! 你話我大鄉里都係咁講, 咁大個仔我真係第一次入馬場! 由於友伴姐姐於馬會辦事, 有幾張免費入場卷, 所以襯年初三赤口唔駛拜年(查實我日日都唔駛拜年)連同友伴爸爸&姐姐一齊殺入馬場, 嬴個頭彩!!

唔係講笑, 新年入馬場, 超多人, 個個都湧住入去博殺!! 我, 友伴, 仲有友伴姐姐對跑馬仔都係一知半解, 時不時都係度問友伴爸爸問題, 左又問右問, 咩叫三T? 三T即係買邊幾場? 位置Q又係咩黎? 連嬴又係點買? .........問....問...問, 不停咁問, 起勢咁問, 好彩友伴爸爸都不厭其煩地回答我地問題!!!

第一次睇住d馬仔係我面前跑!! 勁呀!!

呢d咪叫"咆"馬經~~~佢既努力係冇白費, 為佢中馬埋下伏線!!!

我地幾個就係場邊埋頭苦幹係到聞報紙, 睇下d報紙俾咩貼士, 又跟下d賠率., 又睇下d馬評講下d馬既質素, 友伴大有斬獲呀, 佢眼光獨到, 貼中左一場馬, 中左$187~, 總算係大年初三今年先嬴個頭彩, 其實之後都貼中左另外兩場馬, 不過因為只係買左連嬴, 唔係買位置Q既關係, 所以都冇得拎錢!!!

就係呢場(第6場)中左啦!!! (6號,8號,10號)

唔係講笑, 計分牌都影埋出黎, 仲有假既!!!

嬴左錢, 就走去食Tea, 唔駛講當然係嬴錢個位請食野啦!! 食完之後, 我同友伴就上牛牛屋企拜年啦!! 今年上牛牛拜年禮物就勁啦, 我同友伴各自托左一袋8公斤既米上佢屋企拜年, 因為早前上過牛屋企食團年飯, 臨走前問牛媽媽今年要咩新年賀禮, 牛媽媽開玩笑咁話托袋米上去, 於是今年, 我就同友伴各自一人托一袋米上去拜年, whahahahah~ 勁呀!! 夜晚, 同牛牛全家人一齊去左食一個好豐富既日式料理, 感謝!!



No comments: