Thursday, February 28, 2008

剝牙後的第二天

早餐- 豬紅粥
晚餐- 牛肉粥 + 叉燒腸

友伴告訴我, 通常剝完牙個晚到第二朝, 訓覺個時, 多數都會流到成個枕頭都係口水!! 可能有左友伴既忠告, 所以成晚我都特登合埋個口訓, 到左第二朝, 好好彩冇流到口水!!!

今日我塊面腫鬼左, 感覺好似成日含住舊棉花係個口度!! 剝左四隻智慧齒既友伴俾左個好好既另一個忠告, 呢兩, 三日, 盡量最好就食粥或者流質食物就算, 所以今日個早, 午, 晚三餐都係食粥!!

2 comments:

Anonymous said...

吓!咁你仲痛唔痛呀?
我地仲諗住約你今個星期去小狗到睇bb~
同食姜醋

Gary said...

ling ling: 痛就唔係好痛!!!不過, 塊面就腫到好似岩岩同人打完交咁羅~~冇死得既!!

今個星期...o.k呀, 你地想幾時去呀!!不過星期六, 我唔得閒, 星期日, 得唔得呀!!!