Wednesday, February 06, 2008


早兩日, 聽到有人同我講, 喉嚨痛既其中一個成因!!

原來如果夜晚訓覺個時, 成晚都係張大個口黎訓覺的話, 你到左第兩朝起身個時, 你就一定會喉嚨痛, 因為由於你成晚都張大個口, 咁你喉嚨入面d口水就會揮發, 而令你喉嚨缺乏水份導致乾旱, 所以你就會喉嚨痛啦!!

查實佢講完, 我都覺得佢係作野, 但係佢講個時就真係似層層, 好認真個喎!!不過, 我自己就真係未聽過!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

又, 早兩日Lunch個時, 同位同事一齊去食飯, 行去食飯既途中, 同同事講緊早兩日係屋企大掃除, 突然間同事講左一句:『早排, "關你咩事"個度介紹左.........』, 我呢d咁醒既就立即同佢講, 個套好似叫"事必關己"唔係叫"關你咩事"!!! 原來呢套野都幾多人睇!! 我媽媽都有睇開!!!

4 comments:

Anonymous said...

雜一係真架~~~

Anonymous said...

我自己就真係未聽過<---你唔好成日話自己"淵博"啦~~~哈哈哈

Gary said...

路人甲 : 哦, 原來係真架....又係一大冷知識!!

恭喜發財!!!

Gary said...

比你更"淵博"的人: 嘩...哈....哈...我冇話過自己好淵博呀, 只係朋友俾面先咁講姐, whahahahah~~~

心想事成!!!