Sunday, February 24, 2008

一日三單


星期五晚IVE同學仔阿雯約左一班同學仔出黎食飯, 目的除左食下飯見下面之外, 最重要既當係就係放下炸彈啦!! 恭喜, 恭喜, 阿雯將會係38婦女節結婚, 呢日唔知係唔係一日好好既日子, 琴晚聽阿雯講, 當日, 我地同一屆IVE同學仔入面, 有3位都係係o個一日結婚添呀!!! 就咁聽都覺得好神奇啦, 點知之後仲樣野仲橋, 就係阿雯同其中一位同學仔分別book左同一間既酒樓作婚宴之用, 只係樓上樓下咁解, 哈, 呢個真係, 真係約埋一齊都冇咁橋!!!

至於星期五晚既飯局, 見下一班好耐冇約過出黎見面既同學仔, 成班人成晚都好熱鬧咁講下傾下笑下!! 上年, 大家都好似好少約出黎食飯傾計, 希望未來一年, 大家都就到時間, 多d約出黎傾下計啦!! 話晒原來我地都識左10年架啦!! 時間真係過得好快~~~

呢個Logo係由新娘子阿雯自己親自精心設計!!!由於我會去另一位朋友既婚宴, 故此抱歉未能出席阿雯既宴會, 不過阿雯都邀請我出席佢既註冊儀式, 佢仲親自送張inivtation card俾我, 感謝!! 唯一美中不足既就係, 居然寫錯左我個名! 聽佢講, 佢本身好有自信應該唔會寫錯我個名, 所以就直接落筆!! 點知居然真係寫錯左!! 哈哈!! 是但啦!! 最重要係妳請我出席姐~~ 不過唔好再記錯我個名點寫啦!!

最後一句, 恭祝妳同妳老公, 白頭到老, 永結同心!!! 恭喜, 恭喜!!

No comments: