Tuesday, February 19, 2008

Jaemi + 校友開年飯


上星期五, 同Jaemi慶祝生日之餘, 順道為今年校友會舉行開年飯盛典!!! whahahah, Jaemi事前已經講明想今年生日係佐敦既北京酒樓食佢個Birthday宴!!! 我地大家都未去過, 食過呢間酒樓, 開頭個個都係佐敦四圍搵, 原來佢個門口好鬼穩閉, 係同o個d什麼"夜桃花"夜總會同一個入門口, 唔講俾人知既話, 人地以為你上去個d夜總會都唔定呀!!!


成間酒樓d裝修都係幾古色古鄉, 一般老酒家d裝飾格局, 同鳳城酒家差不多~~ 不過, 講鳳城酒家既話, 呢度d位就比較逼d啦, 枱與枱之間既位置基本上都只係剩返好小位置, 簡單一句:逼!! 不過, 咁講啦, 咁大家坐得埋d就可以close d啦!!!

頭盤 - 冷盤雜錦

炒海蜇頭

賽螃蟹xx松魚 - 全名唔記得, 不過炸到成條魚d骨都可以食埋!! 好脆!!

炒蝦仁 - 好多蝦, 同埋d蝦都好鬼大隻下架!!

北京填鴨

講返d野食, 今次活動我地都有8位出席, 而侍應見我地有8位, 就俾左張8-10人食既套餐俾我地, 睇一睇, 個套餐都已經包左我地想食既野(北京填鴨!), 仲好, 唔駛慢慢諗叫咩好, 於是我地就叫左個8-10人既套餐食啦!!! 唔知係唔係套餐關係, 叫完冇耐, d野食都已經好快咁上, 咁都好事關, 大家都遲左黎, order得黎個時已經8:30p.m左右, 餓得很呀!!

頭兩道都係冷盤&小炒, 個雜錦冷盤都幾好味喎, 佢個d雞好滑好入味!!! 而之後個炒海蜇頭就失色左少少, 味道較為淡味, 賣相一般, 成晚幾乎碟碟清, 唯獨呢碟炒海蜇頭仲有剩~~

再黎一道菜就係賽螃蟹, 呢道好足料, 牛牛食完之後話入面真係有蟹肉混左入去, 真係好足料而且都幾大碟下, 食食下諗起, e, 賽螃蟹唔係應該跟飯混埋一齊食既咩, 就係有呢個諗法, 差d令我地跌入左個深淵, 當時我地好聲咁大叫7碗白飯個時,

侍應阿姐大大聲問:『 真 - 係 - 要 - 7 - 碗 - 白 - 飯 ! 食得晒先好喎!!』
我地依然係理直氣壯咁話:『得, 冇問題!! 食得晒!!』
突然間, 有位侍應阿叔話:『你地個套餐入面仲有個北京填鴨, 仲有個炒拉麵喎! 仲有個雲吞雞喎!!』
頂, 俾佢講一講個心當堂虛左一虛, 即刻龜縮, 之後我地轉叫返4碗飯算!!

好彩有呢位醒目侍應提一提, 因為之後我地d野食都好足料, 幾大碟下, 尤其是個d包北京填鴨個d包皮好鬼厚, 食兩, 三塊都已經飽到嘔!! 中間仲有一道菜炒蝦仁, 雖然普通菜式, 不過勝在佢份量十足, 蝦又多又大隻, 正!!

食到中段個時, 有碟小籠包送左上黎, 大家都不以為意, 就食啦, 食完之後, 隔左一陣, 個位侍應叔叔行過黎同我地講: 『今日送左一碟小籠包俾你地!! 頭先上錯左俾你地, 應該係隔離枱, 你地個套餐係冇架!!』wahhaha, 發達, 我地賺左一碟小籠包~~~

上埋個砂鍋雲吞雞之後, 大家都停晒手, 飽到食唔落野, 大家你眼望我眼, 望住碟炒拉麵冇人有意欲去夾!! 除此之外, d北京填鴨就係呢個時候, 我地既救星出現, Jaemi既未來老公 - 阿譚放工過黎食野, 有佢呢個高人出手, 我地即刻放心晒!!


砂鍋雲吞雞 - 好重金華火腿味, 隻雞都好滑!!

拔絲蘋果 - good!!!

最後, Jaemi將本身套餐入面個甜品(高力豆沙)轉做拔絲蘋果, 佢話呢個甜品係呢間酒樓好出名, 果然唔係小野, 平時都係食開拔絲香蕉, 原來拔絲蘋果都有!!

食完之後, 真係個個都飽到上心口!!


北京酒樓
地址: 佐敦彌敦道227號1樓
電話: 2735 1316
菜式: 北京菜

2 comments:

Camustudent said...

唔該晒gary又花時間心機幫我地做記錄。

遺憾今次可能間野真係太迫,攪到我地唔記得左影大合照。

Gary said...

camus yu: 唔好講到話做記錄咁誇張, 都係打個blog姐, 只係講下我個生活小事罷, 沒什麼大不了!!

係啦, 返到屋企過相個時先記得, 原來我地冇影大合照....