Tuesday, February 26, 2008

忽然


上星期五, 友伴突然打俾我話星期六朝早不如睇早場, 佢話佢已經係身處戲院售票處, 友伴俾左兩套電影我選擇 1.) 魔法奇緣(Enchanted) or 2.) 留給最愛的情書 (P.S: I Love You), 我就話睇後者, 因為之前睇過呢套電影既內容簡介好似幾吸引, 而咁岩友伴又話睇早場, 就決定睇呢套電影~~ 其實我知友伴應該想睇魔幻奇緣多d, hehe, 下次, 再陪佢睇返先得!!

講返呢套電影, 睇佢個橋段都幾吸引, 不過唔知係唔係開頭對呢套電影有d期望定係睇早場有d眼訓, 去到中間橋段反而有少少悶!! 由其是女主角長時間唔需要工作, 只係"病"埋自己係屋企, 但係又可以有錢繼續生活, 令我覺得總係怪怪的!! o.k! 你可能話我太現實都好啦, 咁呢套又唔係科幻片, 咁都要配合返個現實所需架麻!!

不過, 從另一個角度咁講, 如果呢個世界上真係有個咁既男人可以為妳安排到咁既事, 佢真係一個好好好好好細心, 同埋好心思熟慮同埋十分之了解妳先可以做到!!! Anyway, 呢套電影其實都可以一睇既, 如果個女主角靚返d既話, 就更加好啦!!!

故事簡介

荷 莉甘迺迪 (希拉莉詩韻飾) 是一位美麗時髦的時代女性,與青梅竹馬的玩伴謝利甘迺迪﹝謝拉畢查飾﹞結了婚,謝利是一位有趣但又性急魯莽的愛爾蘭人,他們互相了解,熟悉對方的一切。兩 人生活原本幸福美滿,羨煞旁人,但天意弄人,謝利不幸得了腦腫瘤去世,留下荷莉一個人,獨自面對未來。謝利的離世幾乎令荷莉崩潰,可以令荷莉再站起來的相 信只有最了解她的丈夫,幸好謝利在離世前已作好安排,他了解荷莉會因他的離世而沮喪,所以事先預備了12封信,伴她度過頭12個月沒有他的日子。

第一封信在荷莉30歲的生日送到,並附上生日蛋糕及謝利的錄音帶,囑咐她要出外和朋友慶祝生日。之後她陸陸續續收到謝利以不同方式留給她的信,每一次她都 有一個新的體驗,有新的得著並重新認識自己‧‧‧每一封信,謝利都以一句 “P.S. I love you” 作結尾,讓荷莉仍然感受到他對她的愛。

睇完戲, 忽然興至所至柅唱k, 於是就走去附近間Greenbox睇下有冇得唱個k lunch, 哦, 又咁Q又有房喎, 仲要係俾間大房, party個隻我地兩個人, 發達, 可以大玩特玩~~ 不過, k lunch得個兩個鐘唱, 嘩咁就唱完, 友伴大叫唔夠喉, 冇辦法啦, 唯下次再去唱個先得!!!

野餐之食品~~ (一盒蒙牛+ 兩盒卜卜脆米片+ 兩杯乳酪+兩個梨)

天氣凍, 加上又落住毛毛雨, 成個沙灘, 冇咩人~~

唱完k, 時間尚早, 又冇咩特別野做, 更加唔想行街shopping同人迫, 心血來潮想去海灘逛逛(突然間好似好型, 好有詩意( ! )), 加上友伴夜晚要過對面海食飯, 於是就立即諗到去大浪灣行下, 去得沙灘就當然要順道野餐一番, 於是先去筲箕灣既supermarket買d零食作野餐之用!!

攪掂!! 買齊野之後, 我地就出發啦!!! 點知一上巴士先知去大浪灣既巴士係限時限刻出車, 所以我地就轉戰去另一個附近既沙灘 - 石澳是也!! 其實, 如果唔係司機話我知架巴士去石澳的話, 我都已經唔記得有石澳呢個地方, 因為自IVE年代之後, 已經再沒有去過呢個地方!!

搭左一程比想像中要短既路程, 好快就去到沙灘!! 雖然天氣不算風和日麗(其實仲落住毛毛大雨!), 不過係呢繁忙都市行街, 倒不如到沙灘聽下海浪聲, 吹下風, 悠悠閒閒咁過一個寧靜既下午!! 真係一個不俗既選擇!!! 再加上友伴剛才唱k癮仲未完, 一路行沙灘既時候, 佢就一邊黎個"Classic金曲下午", 唱的多是懷舊英文金曲 - "Yesterday - 昨天", "Yellow Submarine - 黃色潛水艇", " Help! - 救命", "Can't Buy Me Love - 不可以買我的愛", " Try To Remember - 嘗試記起" , "I Love Her - 我愛她", "Another Girl - 其他女孩" ....................., 好多好多歌, 友伴真的好鍾意Bealtes個喎, 大部份既歌都難佢唔到, 仲要字正腔圓唱出黎, 好勁呀!!!

p.s: 上面d歌名中文譯名係我自己作出黎架, 唔好當真呀!!!

6 comments:

Anonymous said...

唔係I love her, 首歌係叫"And I Love Her"。
Another Girl=另一個女孩。
Beatles披頭四合唱團...你串錯左佢地個名呀...

Gary said...

歌唱家: O.K, 打錯左少少, 請見諒!!!

Anonymous said...

個女主角個樣好似大口姐姐,我覺得幾靚呀!

Gary said...

好熟既朋友 : 唔, 係個口大左d, 都真係幾似大口姐姐既, 不過, 我覺得佢好似殘左d!!

反而個男主角真係幾man, 原來個男主角之前拍過一套"戰狼300", 唔怪得之佢都幾大隻啦...

Anonymous said...

咁個女仔失落呀嘛……失落梗係殘d架啦!劇情雖然佢殘架。

你夠大隻啦...咁你係咪好man呀?

Gary said...

好熟既朋友:係呀, 我好大隻架, 有人讚我man架....wahhahahahha~~