

之前講過, 家陣夜晚12:15重播返經典劇集"衝上雲霄", 家陣劇情講到全劇我覺得最好睇亦都係最精彩既一部份, 就係成班後生仔女去左澳洲training, 一來可以睇下澳洲既風景, 兩來呢d成班後生柴娃娃奮鬥努力讀書, 其實不嬲我都幾buy呢d劇情!!
不過如果要成個禮拜都keep住睇到成點鐘先訓, 第二朝肯定死硬, 所以都係一個星期睇2,3次就算!!
12:15 a.m又係睇電視既時間啦!!yeah!!
開頭明明就話打唔成, 點知一個屈尾十又轉返過黎!! 大家都知我係office係冇電腦架啦, 出面街係咩情況真係唔多知, 而且自己個位又係d死角位唔多近窗口, 出面行雷閃電又或者曬到嘔, 如果唔係落到街個一刻真係唔多知!! 就係臨放工之前聽到位同事話就打緊三號風球, 但係今晚要去另一邊office上堂, 都係要拿拿聲走去上堂先!!
沿路行去球場個時都已經好鬼好太陽!!
熱到呢!! 差d想死!!

老媽獨家泡製 - 菊花茶包去消腫!!
沿路都有人陸陸續續入去沙灘
真係幾多人下架!!
免費太陽傘一把~~
雖然係有把免費太陽傘, 不過天生都係愛白, 所以友伴都係擔返把傘!!
一把刀仔切, 切, 切.....
小徑沿海而建, 慢慢行, 別一番味道!!
見到隻小狗----大事進行中!!
就係呢間Jenny Bakery~~
呢盒係細盒裝(4 mix), $60~~大約有40件左右!!
赤柱夜景幾靚下!!
落船啦!!
十年如一日既長洲碼頭!!
就係呢條冰凍生果串串~~($13/串)
係d咁熱既天氣下, 當然係多人買啦!!



仲有呀, 家陣佢會係全球性發售, 唔會獨沽一味, 只係美國本土出售, 實行賺盡全世界既人d錢落袋, 係7月11日就會作公開發售, 不過, 我諗一開始都係大把人搶, 朋友們, 如果咁岩電話壞左, 又想換機, 呢個都不失為一個好選擇!! 在我角度又好似唔係咁急, 通常新野出, 除左多人爭之外, 新批既機好多時都會有d問題, 如果忍得手就可以忍一下先, 等d人買左之後, 睇定d有冇咩特別問題先買, 咁就最好!!
RSS Feed (xml)