Thursday, February 15, 2007

被遺忘的孤兒仔

早在上星期六, 晚上安坐在家中睇緊電視既時候, 老媽突然問我通常逢星期幾會返學, 我就答佢:『一, 四』, 之後佢話想睇下下星期邊日可以一齊食團年飯。事隔兩日後, 即星期一是也, 放學回家, 老媽就同我講:『團年飯星期四食, 你個晚返學呀! 咁留飯俾你啦!!』當時既我仲未識有咩回應, 只係輕描淡寫咁:『哦!』左一聲。

到左第二日我就越諗越唔對路, 點解明知我星期一同四都要返學, 偏唔係星期二, 三或者五去食, 硬係要星期四先食呢!! 心心不忿既我, 當晚, 就返屋企, 同老媽問個究竟啦!!! 我問佢:『因咩樹會係星期四食團年既呢?? 個日係好日呀!!』老媽簡單一句:『冇架!! 是但一日架炸, 個日冇咩特別!!』天呀, 我係唔係你個仔黎架!! 團年飯喎, 你個仔喎, 冇左你個仔都叫團年咩.....

當然啦, 你估我仲細咩, 我聽完老媽呢句話之後, 只係好慢咁渡步返自己房, 冇同老媽撤嬌!!岩岩之麻, 就食完左今晚既團年碟頭飯(係呀, 我老媽幫我留飯既話, 多數都係將D飯餸夾埋一碟做碟頭飯, 方便食呀麻!!)

No comments: