Tuesday, February 20, 2007

食檸檬


平日lunch食飯叫餐飲既時候多數都會叫奶茶/咖啡居多!! 不過, 自開始『鋼條之鍊成』計劃之後, 有一次同小安食飯, 見有小安佢喜歡叫熱檸水作餐飲之用, 並且不落糖, 仲要仲要篤到個檸檬溶溶爛爛為止先肯收手, 眼見咁飲法, 叫佢俾我試飲一啖啦!! 不得了, 酸到呢!!! 咁飲法真係唔知會唔會有冇問題架!!! 會唔會飲到胃酸過多, 之後走出個胃病黎架~~

但係原來細問之下, 佢話飲熱檸水有減肥之功效(當然仲要唔加糖啦!!), 於是就開始照著做, 現在每次如果會叫餐飲之時都會照著嘗試叫熱檸水飲~~, 幸好飲多幾次之後都已經習慣左個種味道!! 唔知幾時先可以廋到呢~~~

4 comments:

Anonymous said...

熱檬水走甜也是我之前減肥時的必選餐飲..... 現在我喝熱檬水也依舊不下糖的...

熱檬水係就係可以幫助消化, 對減肥有幫助就好似有待相確, 但這不是我選擇的, 因為除了它之外並沒有其他不會致肥的餐飲了... 其實熱檬茶亦可, 但對我個人而言熱檬茶較入口

我個人心得是.... 其實減肥首要條件係要吃清淡及選擇不要容易致肥的食物來吃呢!!

Anonymous said...

睇下睇下…個個都是不加糖的啊!!!^o^

Gary said...

叔琪: 你聽我講, 你唔需要再減肥架啦!! 你要既, 係去削骨, 你削完塊面之後, 一定掂!! whahahah~~~

Gary said...

安: 係喎係喎...妳好叻呀!!!^o^