Sunday, February 18, 2007

恭喜, 恭喜

今日係年初一, 祝大家新年快樂~~~

恭喜發財!身體健康!萬事勝意!

今日有人同我講佢會去長沙灣個頭拜年喎!! 咁你知我呢d係長沙灣大既, 當然就關心(八卦先岩!! 都係一句姐~~)問下係長沙灣邊樹拜年啦!! 佢就同我講話係張保仔洞附近。 e, 張保仔洞!!! 乜唔係係長洲既咩!!! 我係長沙灣住左廿幾年, 我都冇聽過有張保仔洞呢家野!!! 不過, 我一下子就估到佢講咩啦, 我問佢係唔係李鄭屋古墓呀!!! 嘩....哈....哈....以我呢d咁淵博既人, 真係俾我估中左喎~~wahhaha

呢位朋友去完張保仔洞拜年之後, 佢知我今年新年變左做孤兒仔, 好有心咁約左我一齊食lunch, 好開心, 新年唔駛一個人食開年飯, 雖然lunch唔係食咩大餐, 不過, 有人陪都好開心!!!

2 comments:

Anonymous said...

恭喜發財 & 財源廣進!!
新一年有新開始, 祝萬事如意啦!
(=^.^=)

Gary said...

叔琪: 我都祝你新既一年, 事事順景, 正財, 橫財全部入你手!!!如果真係中六合彩個d呀, 咁到時, 你識做啦!!