Saturday, February 24, 2007

年初三拜年去

就係呢盒由牛家大小姐指定賀年禮品~~

係屋企閉關兼不食人間煙火左幾日, 都係時候出一出街, 唔係真係唔多似過新年, 今年既年初三就上左去牛牛屋企拜年, 其實早在兩, 三年前已經開始有呢個習慣, 之前講過, 因為某d原因同牛牛一家人, 上上下下都已經混熟到不得了. 新年喎!! 當然要上去登門造訪啦!!

之前幾年, 大多數都係買盒XO醬上去牛牛屋企作賀禮之用, 今年比較特別, 問過牛家大小姐, 佢話今年唔好再送XO醬啦!! 今年改一改口味, 買盒蒙牛!!! o下!!! 新年買牛奶去拜年, 我都係第一次, 佢話呢盒唔係普通既牛奶, 係一d頂級純牛奶黎架!! 一箱有12包, 都唔講得笑, 呢箱野都成$80幾蚊, 差不多接近$90蚊架!!!

5點鐘左右上到牛牛屋企, 牛牛佢原來先係將軍澳出緊黎!! 一按門鐘, 應門既居然係jessica, 佢早我少少上到牛牛屋企, 呢個時候, 牛爸爸就拎左一大碟煎年糕出黎俾我地食, 我個日除左朝早食左個公仔麵之外就咩都冇食過, 因為諗住留返個肚食今晚呢餐, 家陣有野食, 仲唔快快手食多兩塊!! 除左年糕之外, 後尾又煎埋d蘿白糕出黎, 其實最衰jessica口多多, 話自己唔食年糕, 好客既牛爸爸就當然就立即再去煎d 蘿白糕, 真係麻煩晒牛爸爸~~~

d畫面真係好鬼靚~~~ 仲可以上網同其他人in-line打, 我地winning就連線同人打, 成班人坐晒係個廳度V嘩鬼叫~~~nature high...

今晚除左我同jessica之外, 仲有堅, 阿文, 堅的細佬, 傑佬都上黎牛牛屋企拜年兼食飯. 到左6點幾差不多齊人, 不過因為之前食左d年糕同蘿白糕, 所以就冇咁早開飯!! 今晚阿文就拎左部X-Box 360上黎玩, 堅到文兩個人夾手夾腳快快手駁好晒d線, 嘩!! 唔係講得笑, d畫面真係好靚得好緊要~~ 佢得兩隻game拎上黎, 1隻係Winning另一隻就係Gears of War。 我地玩到差不多成8點先食飯, 飛機王Jessica果然例不虛發, 就係開飯之前, 牛媽媽煮緊餸之際, 佢接到佢媽媽既電話話係附近食飯, 佢就一下子就話唔係度走。 今晚又係一餐好好餸既飯, 難得我地成班嘩鬼係度噪生晒, 牛媽&牛爸都咁歡迎我地, 真係難得~~

p.s: 係唔係發現, 唔見左牛牛個損友達達呢, 今晚佢俾佢女友仔(迫)夾左去拜年!! 係我地打機打到好開心個時, 我地就用左3G打俾佢, 唔知係部電話既問題定係其他事呢!!! 我地見到達達塊面灰到呢~~~ wahhaaha

2 comments:

Anonymous said...

hello, long time no see la!!!!!!!!!!!
呢隻奶我係羅湖成日見到好多人都托呢隻奶落黎香港, 因上面買同香港相差$30-40, 我都好多同事會成日上去買奶, 我諗我遲d都會試下!

Gary said...

kenix: 真係long time no see, 其實見就成日見你, 不過係msn見你(仲要係你成日用手提電話上msn個隻喎), 唔知你塊面係唔係仲係咁包....我好想打你塊面呀...whahahah

我買個隻係豪華版黎既~~差成$30-40, 咁你托d奶落黎, 我幫你賣出去!! 五五分賬~~

家陣雖然係年初十, 係遲左d, 我係度都祝你今年事事順景呀!! 4月之後, 我同benny都會得閒好多, 到時約出黎玩~~~