Sunday, February 04, 2007

愛上SMS

平日大多數如果要約朋友出街既話, 都會用sms send段message俾大家, 問下大家意見, 因為作為活動主辦單位既我, 若然次次都要逐一打電話約時間, 地點, 日期, 稍有不測, 打到中途, 其中一個衰女/仔, 話o個日唔得, 要另約日子, 咁就又要由頭再打過, 之後要confirm各位既時候, 又要再打一次既話, 真的有點兒費時失事! 講真, 我唔係謙打電話麻煩, 但係雖則知道, 我打襯電話, 劈頭第一句永冇話講主題重點先, 我深信傾計同做運動一樣, 係需要warnup, 大家開首閒聊兩句(通常唔止兩句), 先入主題, 總好過, 大家草草了事, 交行貨!!

近日, 因趕忙功課關係, 少用sms約人出街(根本冇得出街, 仲約咩人!!!), 反而用左sms作為其他用途, 喜歡用上短短的sms閒聊兩句, 尤其是係沒有心理準備下收到的message, 好比飛鴿傳書般失驚無神飛到你面前, 有時關心一, 兩句的問候更為窩心, 你一言我一語, 盡在不言中~~(變態如我, 有時坐車冇野做, 得閒冇事既話, 隨手會拎起手機, 睇返之前人地send俾我/我send俾人既sms message!! 其實都幾有趣~~~)

2 comments:

Jessica said...

我1個月send成100個MSN..我都好鍾意睇返人地比自己MESSAGE..特別係的SWEET MESSAGE LA..HAHA.

我都有SAVE每年”我”生日,祝我生日的人MESSAGE..特別係你啦..

Gary said...

jessica: 係呀, 新年, 聖誕, 生日, 個d都會keep住架!!! 話晒人地用心逐粒字打出黎喎, 都係一份心意!!

不過, 有時就唔係好鍾意個d好鬼"行", 就咁一句:Happy New Year!! 呢d就唔係好得, 所以我send俾你地每一位都係度身訂做架!!

p.s: 我想講!! 係sms, 唔係msn~~