Friday, February 16, 2007

孤兒仔預告篇

今年, 老媽一如往年一樣, 新春期間將不會留港消費, 上年老媽就同阿姨佢地一齊跟團返大陸玩。

至於今年, 佢就會同舅父&阿姨佢地兩家人一齊上大陸玩幾日, 因為舅父早係好幾年前係祁福新村買左間屋, 其實耐唔時佢地都興上去玩下&渡下假!! 所以由年廿九開始至年初三, 我都係要食自己, 新年流流, 一條友係屋企, 又要趕功課, 又要冇飯開, 好鬼可憐呀!!!

不過都好既, 老媽新年呢期間有得同d親戚出去玩下, 平日都已經成日留係屋企照顧個兩隻大小不良, 新年有得出去玩下, 唔駛屈係屋企都係件好事黎既!!!

各位朋友, 新年期間, 得閒就打個電話俾我, 睇下我會唔會有事啦!!! 你知啦, 一個孤獨老人係屋企, 好危險, 一個想唔開就.....就想走去訓覺, 唔做功課!! hehe~~~

3 comments:

Anonymous said...

辛苦埋e個新年~ 下年大家一整去玩~ >3<"
加油囉~~~ 我今年返鄉下過年~ 勿念~

Anonymous said...

=.= 唔得得講 新年快樂~~
祝你畢業順利~ 快d搵個好女友~!!
減肥成功~ 搵到好工~!!

Gary said...

fay: 係呀...辛苦埋今年, 完啦!!咩都完啦!! 不過, 之後又煩其他野, 又唔知考唔考牌好(其實都唔知夠唔夠資格先真!!)

不過, 總算完左一個階段, 之後既, 要慢慢諗啦!!

我都祝你今年萬事順景, 一切都如願以償!!!