Tuesday, October 02, 2007

一包, 二包

用茶包包住左~~
呢個係袋袋入面個真身!!! 入面係d乾花之類既東西~~~

本人屋企就近海邊, 故此, 屋企的濕度都比正常的高, 唔知係我身臭定係真係d濕氣難以消散, 屋企衣櫃內d衫衫褲褲, 有時有d怪怪地d味走出黎, 當然啦, 我知一定唔係我既問題, 我個B O D Y都不知幾香, 不過, 問題終需要解決, hehe, 好在有人幫我整左d小香包, 可以放係衣櫃入面辟一辟d味, 家陣成個櫃連埋d衫都香噴噴, so great!!!

4 comments:

Jessica said...

WHO HELP U TO MAKE 小香包 SIN?? HAHA
WEI, I ASK THOMAS WHEN HV TIME TO GO OUT FOR CELEBRATE TO HIM AND I LET HIM TO FIND U TO CONFIRM THE DATE AND LOCATION, OK...BUDDY

Gary said...

jessica: 邊個整?? 點都唔會係你啦!! 仲有呀....我想問下我個包包(背囊)個情況如何?? 你方便就幫我問問啦...thank you~~

Anonymous said...

嘩嘩嘩~~~~ 小香包~~~ 好sweet 喔~~~ 我又要~~~~

Gary said...

小豬豬: 小包包, 你冇咩, 你都應該有兩個係身上個喎!!

不過, 唔緊要, 如果你真係想要既話, 包包我就冇啦, 袋袋就有個, 你要唔要呀~~