Tuesday, October 30, 2007

細菌小子


自從, 琴日我開始咳起上黎, 唔知係我"野"到office其他人, 定係咁橋

office d同事都一齊病呢, 大家都一齊起勢咁咳........咳........

咳........咳........咳........咳........咳........咳........大家都不斷

咁咳!!! 家陣我咳到個肺就快爆!! 好想死呀!!! 有冇人救我呀!!!

圖片來源: http://www.kuyoki.com/


4 comments:

Jessica said...

i hv a pill is good for that, u need it and i can bring it for you on sat lor. call me if u need

Anonymous said...

請假lor

Gary said...

jessica: 都好喎, 不過到時你唔好俾d必利痛我就得啦!! 我屋企都大把!!

Gary said...

fay: 講件事你知, 查實由我出黎到依家為止, 我都未請過sick leave!! 我屋企都會係咁咳架啦, 不如返office同其他人一齊咳, 過癮好多...wahahah