Saturday, October 20, 2007

文化


早陣子, 有朋友邀約一齊去睇一套歌劇, 哈, 我咁大歌仔, 真係未睇過呢d野!! 所以有興趣去睇下, 見識下都好!! "阿伊達"呢套歌劇根據網頁介紹乃係意大利歌劇史上規模最宏偉、最受歡迎、且在世界各地上演不輟的經典劇目之一, 而另一賣點就係位男主角係莫華倫先生, 淨係講莫華倫就知成套歌劇都係個d高位準, 低音勁個d好野!!

由於呢套劇係意大利既歌劇, 所以全場都係以意大利文演唱, 再配以中英文字幕, 第一次睇, 真係有d緊張, 但係可能個環境黑黑暗暗再加上歌劇係意大利文, 往往要睇住台側既字幕先明白佢地唱緊咩, 非常用神, 去到中間有d時間, 自己不其然進入左昏迷狀態, 真係失禮, 好在, 都係對眼合左一合姐, 冇真係訓著!!

而且大會係每一個間場時間都會有10min小休, 可以俾人去下toliet同埋企起身休息下, 當然都係冇佢地換佈景同埋俾d演員休息下, 成個歌劇, 前前後後都有成3個鐘架!!! 今次第一次去睇歌劇真係大開眼界!!

+++++++++++++++

都有好多個表演項目, 時間由3:30 - 6:30p.m

西班牙舞~~~



琴日因事而路經尖沙咀, 見到文化中心有個台搭左起黎, 所以就過去湊下熱鬧, 原來咁岩, 呢排係地中海藝術節, 所以康文署就係琴日(19, 20號)係文化中心對出既廣場舉行演藝表現俾公眾一齊欣賞, 主要都係一d舞蹈表演為主, 由於係open to public再加上琴日係假期, 所以都有好多人去睇!! 我自己就坐左粒幾鐘之後就走左, 唔係話佢d跳舞唔好睇, 只不過就咁坐係文化中心出面個條大樓梯睇, 個屎忽住左係個可地度成粒鐘, 頂唔順, 好痛, 所以都係走先!!

6 comments:

Anonymous said...

我都有睇到!!!

Gary said...

kenix: 你唔好係度扮有文化喎...!!! 咁你係睇左"阿伊達"定係地中海表演呀!!!

Anonymous said...

張飛真係side哂~~~

Gary said...

藝術文化界代表: 邊個係度攪攪震, 有邊個唔知我係淵博全港九, 人稱"文化小暴龍 - Gary", 你呢d基層人士識d咩呀....wahahhaha~~~

Anonymous said...

i watched Aida ar, i also hv slept several times, but....我唔同你, 我訓的原因好合埋的!!!!!

Gary said...

kenix: 你講野呀...點解你訓就好合理, 我訓就唔得呀~~~