Monday, October 08, 2007

十五週年大旅行(長隆篇) (Day 1)

呢個大頭就係牛牛既頭頂, wahahhaha~~

我地一行6人直踩番禺長隆黎個"十五週年大旅行"!! 原先大家難得有機會相約一齊搭飛機去旅行, 不過礙於大家資金所限所以最後都決定返長隆既遊樂場玩, wahahha!! 其實, 最重要係成班人一齊玩, 去邊樹都冇咩所謂~~~

星期六朝早, 我地已經約定12:30p.m係中港城集合, 而Jessica一早就同我講話會去飲茶, 咁我好淡定咁早餐都唔食就一心諗住去飲茶啦!! 點知準時12:30p.m去到, 就只得jessica到左, 而其他人仲未到, 咁就唯有我地兩個人開住位等~~ 時光飛逝, 我同jessica一等就等左半粒鐘(1:00p.m), 最快到既Jaemi同阿譚一坐低就話佢已經食左野, 唔駛叫咁多野食, 唉!! 可憐既我, 一早叫左籠叉燒包做點心, 點知黎到之後, jessica先話原來佢唔食叉燒包, 妖...攪到我一個人食晒成籠叉燒包, 真係火都黎~~~

5星級真係5星級, 個lobby都大過人...

嘩...我地2點鐘船, 由坐船到再轉shutter bus去到酒店都已經成4,5點, 嘩, 好耐呀, 牛牛話本身應該會快d不過可能隻船行得慢姐!! 今次我地去o個個長隆大酒店, 係一個五星級既大酒店, 呢度有好攪笑架, 係大堂兩邊都有個位置, 特別放左d動物做裝飾 - 有白老虎同紅鴆 ( ! ) , 係堅野黎架, 生勾勾的, 勁呀!! 5星級真係5星級呀~~~

我諗d白老虎, 唔駛點做野, 成日都係行行企企食飯兩味, 所以肥左dd~~ 如果放你入去, 你分分鐘跑羸佢都唔出奇!!

攪笑的我們, 定晒神咁望住d紅鴆睇下佢地係唔係真係單腳企係度訓覺!!!

房間唔錯, 我地其中兩間房係打通, 好好玩, 兩邊d人四圍走

就係左手面個度門, 打通左兩間房架!!

上房放低左d行李之後, 就去搵野食醫肚, 由於夜晚諗住睇馬戲團關係, 我地就廢事搭車出去食野(因為聽d 酒店 staff講出去食野車程都要15-20min), 陣間一來一回費時失事!! 終是我地就係酒店既Bar食左我地呢次旅程既第一餐!! 又係個句5星級就真係5星級, 食係貴過人, 一碟印尼炒飯之麻, 你估幾多錢??? $80呀, 我地唔係冇錢, 只不過覺得唔抵姐, 返到內地食咁貴既野, 唔化算!! 所以我地都係係咁e叫左個飯, 加兩個公司三文治share就算, 睇完馬戲團先刷餐飽!!!

等野食中~~~
唔係講笑, 呢個飯------$80大元!!!

食飽飽(查實得個半飽!!)就出發去霸位睇馬戲團啦!! 之前聽去過長隆玩既朋友講, 呢個馬戲團值得一睇, 而且要早d去霸位, 所言非虛, 成場馬戲團都冇冷場, d場面都幾好睇, 雖然人人都話好睇, 但係點解冇人提到, 個度係超多蚊, 而且係冇冷氣添!! 我地去個日, 簡直係熱爆!! 而且d蚊好似之前俾人送左去非洲未吸過血咁, 成日飛黎飛去咬人, 好在我本人唔多"野"蚊, 唔係就死硬!!

成個場都好大下, 聽講可以容納到8000人!!

又有空中飛人睇, 都唔野小!!!

Last, 所有馬戲團d人出黎show off~~~

睇完馬戲團, 拿拿臨出去搵野食醫肚, 堅媽媽早我地一星期前已經上黎長隆玩左一次, 所以今次堅兄就提議由佢媽媽推介既中菜館食我地既Dinner!! 呢間酒家都幾特別, 係冇大廳, 我地一黎到就塞左我地入去d房度, 不過d野食就一般唔係特別好食, 但都唔算差, 不過大家都餓到死, 個個都起勢咁食, 所以味道自然加左分!!!

我地差唔多成10點先去到, 人地11點收工, 所以四周圍都冇咩人氣, 都幾恐怖下!!

又係等食~~~

今次終於可以食飽飽, 原先想去d士多地方買d零食, 杯麵返酒店當消夜食(咩喎, 11點食完, 唔可以食消夜咩!!)咁就唯有執埋野, 之後就各自訓覺, 完成左第一日既行程!!

待續~~~

9 comments:

Anonymous said...

=.= 唔問我~ 打的出市橋飲茶 食到嘔都係300蚊...仲要每人自己一壺茶(3蚊位)(3架的士的人 仲要打包左4盒點心) d茶樓差不多24hrs

Anonymous said...

酒店兩杯coffee都要百幾蚊...
btw~你去果時 d房有冇發莓味?

Jessica said...

我以為你唔寫呀, 但點都係你生日節目呀, 嘩你分成3日寫, 好野呀.
回憶是美好的! 只要唔好去記的冇謂野..
下次是何時???

Gary said...

fay: 鬼知你去過咩, 去之前又冇人同我講...頂, 去完之後, 個個都話我點解唔問佢, 妖...

發莓味, 又冇喎...d房都o.k呀...
市橋?係唔係即係祺福新村個邊呀, 我地去左個邊食野呀!! 仲係個度o個間超級市場買野食, 好抵呀...(下集會介紹, wahhahah!!!)

Gary said...

jessica: 唔係唔寫, 不過, 寫野要花時間, 花精神!! 我呢d寫到好似遊記咁先似模似樣架麻...好似你地寫得咁hea呀...wahahhah!!

下次, 快啦, 快啦...你都要去台灣啦!!!

Anonymous said...

正明你冇問人啦....唔係我錯~!!
仲有...我地仲去唔去旅行架 =w=

Gary said...

fay: 要睇下有冇錢先得喎....俾條數黎睇下呀...

Anonymous said...

幾時有day2呀~~~ 等緊呀

Gary said...

小豬豬: 快啦....