Monday, October 15, 2007

咳....咳....咳

秋風起, 好似四周圍d人都起勢咁咳.....咳.....咳.....咳.....咳.....咳.....咳.....




咳.....咳.....咳.....咳.....咳.....咳.....咳......咳.....咳......




包括我在內~~~~~~~咳.....咳.....咳.....咳.....咳.....咳.....咳.....咳.....

2 comments:

Anonymous said...

五哥~~~ 你要保重身子呀~
如果你病到香鬼左~~~ 你叫我點算呀~

Gary said...

小燕子: 你唔駛驚, 我香左都會返黎搵你! 不過我諗呢排食得福壽膏多得濟, 膏癮發作姐, 應該冇咩事!! 下次見面, 你記住買返d福壽膏俾我就唔會有事架啦!!