Sunday, October 14, 2007

十五週年大旅行(長隆篇) (Day 3)

一朝早起身準備出發!!!

臨離開酒店前黎張大合照 ~~~

到左第三日, 我地決定落返去深圳消費, 由於Jaemi的智慧齒"篤"左出黎, 正所謂牙痛慘過大病, 佢決定先返香港睇醫生, 唔跟我地落深圳玩!! 所以我地團友由7位變左做5位啦!!! 我地係祺福新村既直通車站搭車落深圳繼續玩, 由於o個間旅遊巴既終站係去旺角, 所以我地就會係中途站既深圳落車, 而Jaemi同阿譚就會繼續返香港去!!

浩浩蕩蕩遊深圳, 第一站 - 萬象城!!

深圳就多既連鎖式餐廳 - 面點王, 比美香港既大快活, 大家樂!!!

我地同Jaemi分手之後, 都已經3:30 p.m左右, 我地第一站就係去醫肚, 因為最後一日, 我地冇book到酒店早餐食!! 好彩我之前個晚食左兩個杯麵落肚, 所以就冇佢地咁肚餓, 佢地已經餓到手軟腳軟, 輝仔就立即介紹大家去深圳好很出名既連鎖式快餐店 - 面點王食野!! 我上過深圳幾次, 見到呢間餐廳更有一間係左緊!!! 仲更過7仔!!不過, 食就真係第一次入去食!! 原來入面都有好多野食下, 又餃子, 又小籠包, 包羅萬有!! 最重要都唔貴, 幾抵食下!!

第一次係深圳搭地鐵的牛牛!!

原來牛牛係第一次係深圳搭地鐵, 所以對地鐵覺得好特別!!! 去到深圳既活動其實都不外乎, 行下書城!! 由於, 牛牛, Jessica, 堅, 同輝仔都未去過新書城, 所以我地就去新書城行下!! 唔係講笑大家都有不少斬獲, 果然係書中自有黃金屋呀!!!

$98 - 八道菜!! 抵!!

我覺我最好食就係呢個 - 焗烤磨菇

主菜 - 菲力牛排

行完書城都已經7:00又係時候食dinner, 夜晚輝仔約左朋友食飯, 所以就離我地而去, 最後又係剩返我地4個鐵膽去食飯!! 原先諗住去小肥羊(抵食呀麻!!!), 不過牛牛對打邊爐不太感興趣, 所以我地就轉左去食其他野! Jessica就係旅遊書上面搵到一間餐廳食法國餐 - $98就可以食到8道菜, 我就覺得o.k啦!! 唔係特別好食!! 不過又係幾丁友食野, 呢間餐廳既環境都算係唔錯!!

食完之後, 就返香港, 完成左我地3曰2夜大旅行啦!!



No comments: