Monday, October 22, 2007

季節 - 限定

蒸蟹中~~~~
又Pizza, 又壽司, 當然仲有主腳 - 大閘蟹啦!!

狂風掃落葉式 - 食晒!!

完全失控的達達, 佢食任何野已經唔再用筷子刀叉, 最原始風味 - 用手!!

大家都話食蟹會好寒, 所以堅媽媽就煲左d薑茶俾大家享用, d薑茶好正!! 一絕!!!

又係一年一度食大閘蟹既日子!!! 呢個活動已經開始成為我地係秋天10月頭既必然活動之一!!! 上年就係達達屋企, 今年則移師同堅兄屋企, 話晒堅兄屋企過千尺, 可以容納相當既人數!! 今年既陣容同上年差不多, 我諗之後既大閘蟹活動都應該keep住呢個班底!!

由於堅兄屋企路途遙遠, 所以佢都開車, 同一齊去拎大閘蟹!! 嘩, 我地呢晚食蟹, 除左我地之外, 仲有加埋堅兄既屋企人, 所以大大話話都買左成廿幾隻蟹返去!! 夜晚就咁食蟹當然係唔會夠飽啦, 所以我地除左食蟹之外, 就另外叫左外賣壽司同埋pizza!!! 真係好多野食!! 食到頂住個肚呀!! 最後玩到差不多3:00 a.m, 堅媽媽好好地"命令"堅兄車我地返屋企, 真係麻煩晒堅兄, 打攪晒!!


2 comments:

Jessica said...

THANKS IVAN SO MUCH~~~YUMMY YUMMY YUMMY..NEXT YEAR IN YOUR NEW HOMW LA

Gary said...

Jessica: 好野, 下年去堅兄新居...唔係喎...如果係下年同一時間既話, 佢地應該忙緊結婚d野, 不過, 都唔打緊, 佢地忙姐, 唔關我地事, 佢地只需要借間屋出黎就得, 唔駛理我地!!! yeah!!!