Tuesday, January 08, 2008

一路帶動生活


原裝的港鐵廣告~~~

大家都知早陣子九鐵同地鐵合併之後, 出左一系列既宣傳, 當中包括容祖兒既宣傳歌廣告, 仲有既就係時不時係街又或者係電視見到一d海報, 將兩鐵既地鐵站名, 合成一個日常生活既宇句或詞語, 等港鐵可以更溶入大家生活入面!!

岩岩上網見到一個forum有人提議再自行併d新字出黎, 嘩, 一下子好多人都提供左好多新字, 真係咩都有, 去到後段仲有人自行整埋張poster出黎, 好攪笑!!!




仲有d得意例子:
 調景嶺
 

(不過, 呢個仲未有人整到個poster出黎!!)
香港人真係創意無限, whahahahaha~~~~

資料來源: 高登討論區

8 comments:

Erica said...

好好笑呀~~~最好笑係太大水囉,哈哈~~~繼續發掘D好野俾大家!!

Gary said...

macy: whahahaha!! 高登個d人真係好癲架, 咩都諗得出~~ 已經有追加!!

又好耐冇見, 你似失蹤左!! 係時候得閒約出黎食飯~~~不過要下個月先, 今個月我已經糧盡!!!

Erica said...

咁快糧盡咁慘情??
咁我請你食魚旦粉囉,我請得起喎~~~食魚旦粉就幾時都請得起你,快D約我啦!!

Gary said...

macy: 我呢d跌穿左貧窮線既人係咁上下架啦!!! 魚蛋紛, 我可唔可以食五碗呀, 仲有, 可唔可以叫魚餃河呀, 又或者加牛腩雙併又得唔得呀!!

Erica said...

5碗小心食死你呀~~~

Gary said...

macy: 你同我定, 我未驚過, 仲有, 可以加埋紫菜, 得唔得呀???

Erica said...

加埋小強好唔好??

Gary said...

macy: 小強留住先, 當飯後甜品!!! 一隻小強就夠啦, 我地share呀, 我怕我會飽得濟~~~~