Monday, January 28, 2008

蔡魏聯婚

出門口時, 個天仲係黑麻麻~~

出左地鐵站後, 嘩, 天光啦!!

岩岩的星期日為小燕子的大好日子, 眾姐妹們(包括本人, wahhahaha!!)晨早流流就要出門口, 唔係講笑, 我個朝早5:45a.m就起左身, 天都未光!!!我彈起身個下, 我用左2,3秒時間諗一下, 究竟我係唔係真係要咁早起身出門口, 幸好我既理性係呢個刻話我知 :『你再唔起身, 你一定仆x, 肯定遲大到!! 』於是, 我終於以為我要突破呢個嚴寒衝入去洗手間梳洗, 好彩, 洗完面之後成個人都算醒神晒!!!

6:15a.m出門口, 唔講以為係夜晚, 實際已經朝頭早, 原來, 6:15a.m呢個時間都已經有唔少人上班, 查實佢地係要做咩既呢, 點解要晨早流流出門口返工呢?? 小燕子book左Habour Plaza酒店作為接新娘子的地方, 我地姐妹們就要一早過對面海會合(全部都係九龍人)! 我一出地鐵口, 嘩, 天都光齊!! 拿拿臨, 搵埋Lingling佢地食大家樂食埋早餐上去酒店做perparation!!

新娘子化妝中!!

閹人攪攪震中~~~

轉眼間, 靚靚新娘子都化好妝!!!

上到酒店, 姐妹們就要化妝扮靚靚, 我呢d閹人唔駛化妝set頭, 準備"玩弄新郎哥"遊戲道具既工作就當然係包係我身上啦!! 姐妹眾多, 化妝set頭時間都用多左, 再加上攝影師要先上黎酒店為新娘子攝返幾相靚靚相!! 故此將原定既run-down時間都推遲晒, 不過話雖如此, 玩新郎既節目都不能馬虎了事 - 照玩是也!!

型爆的街頭舞獅!

笠絲襪係必玩既環節!!!
順利接到新娘子啦!!

一開始就要新郎哥及眾兄弟舞獅上去酒店, 話晒都係酒店, 沿途當然引得一班外國遊客駐足圍觀及影相, 難得新郎哥及一班兄弟出行力舞獅!! 勁!! 上到房, 雖然遊戲照玩, 但係原定run-down已經遲左, 為免一遲再遲, 所有遊戲都化為簡單版, 希望係呢d位追返d時間出黎!! 哈, 當然新郎哥亦順利接到新娘子啦!!

女家完成, 就要去男家, 不過由於實在太多兄弟姐妹親友既關係, 我同其他兄弟都冇地方企, 唯有走左出去偏廳(電梯走廊)企企!! 新郎新娘奉完茶, 我地兄弟姐妹就落左去酒樓食lunch, 時間都已經2:00p.m!! 好客的新郎哥爸爸, 叫左好多餸呀, 款款都好好味, 仲有條魚(應該係星斑), 好大條呀!!! 真係多謝uncle既招呼, 感謝!!

新娘子 & 新郎哥都換上另一套衫!!!

食飽飽就去另一個地方 - 香港公園是也!! 去香港公園當然係影相啦!! 今次新郎哥著左套好有型既衫出場, 勁呀!!! 不過由於之前d時間實在遲左好多, 所以影得唔得太多相就要去酒樓!!

好靚的場景佈置~~~

今晚蔡魏聯婚宴開29席, 場面之大, 何其壯觀, 由於酒樓的新娘房位於酒樓的頭同尾, 所以作成跑腿既我成晚時不時都要兩邊走, 唔係講笑, 都幾攰下!! 不過, 我個d都唔算得d咩啦, 都係一班姐妹同埋新娘子辛苦, 個個都著住對高跟鞋走黎走去!!

29席 - 唔係一個小數目, 係咁e講一講, 新娘哥同新娘子差不多要同300幾人影相, 雖然唔係要遂個影, 但係都要影好多張相先影得完, 人地一場黎到又冇理由唔同人影, 真係多d黎就密d手!!

出場了!!!
感動是也!!

影左一大輪, 終於到左律師見證簽署結婚儀式! 簽署完就切蛋糕, 祝酒等! 第一個感動位出現, 由新郎及新娘子向自己既父母講返兩句說話, 新郎哥講左兩句之後, 都忍唔住滴左幾滴淚出黎, 感謝父母如何養育, 雖然我望唔到新郎哥的父母親, 但我諗佢地都應該開心到喊!!不過, 新郎哥母親向佢祝福個時講左句好攪笑:『估唔到個傻仔都娶到個咁靚既老婆!!!』感性既新娘子更加不在話下, 都係喊到巴巴聲啦!!

已經流緊眼淚啦~~~

成晚既高潮既都係"超感動"位所在, 就係新郎哥俾左一個好有誠意既驚喜俾新娘子!!!

首先MC將新娘子蒙起雙眼並且請佢坐係大堂中間, 就係呢個時候, 新郎哥就慢慢咁出場行到新娘子既側邊, 慢慢咁用saxophone演奏出王力宏的"Forever Love", 原來新郎哥用左短短一個月既時間秘密苦練saxophone演奏"Forever Love", 最重要係佢本身係完全係唔識吹saxophone!!

佢真係單單靠一個月既有限時間學習+苦練, 雖然出黎效果係有少少斷斷續續, 但係個一刻一切都唔重要, 因為新娘子聽到saxophone聲之後, 慢慢咁將自己既蒙眼布放落黎, 見到新郎哥已經企係佢側邊, 正演奏"Forever Love"個時, 簡直係淚如泉湧!!! 感動到(死羅, 我打打下blog都有少少眼濕濕添!!)........ 新娘子聽完首歌之後, 都向新郎哥講左一句好sweet既一句說話:『爺!! 都叫左你今日唔好成日整喊我架啦!!!』話雖如此, 哈, 呢d喊位, 小燕子都不知幾恨要多幾個!!! 又或者咁講, 好多其他既新娘子都不知幾羨慕妳有呢d咁既喊位!!

除此之外, 一班兄弟用DV幫新郎哥拍低佢苦練saxophone既過程, 仲播埋出黎俾大家睇, 段片仲要有好多個景點, 由夜晚既街頭, 到天橋, 甚至樓下既公園都有, 總係見到新郎哥拎住支saxophone練習!! 攪笑得黎, 見到佢既誠意, so cool!!!!

黎到呢度, 其實都已經去到尾聲!!!

最後, 再一次祝福William & Jackie白頭到老, 永結同心!!! 仲有, 仲有, 新年派利是呀!!!


8 comments:

Anonymous said...

成日做姊妹既你,搞咩呀你...變性丫笨

Gary said...

阿榮: 吾乃閹人是也!!!!

超, 你咪理啦, 我朋友多, 吹呀!! 你結婚我咪做你兄弟羅!!!

Jessica said...

jackie 新婚快樂!
真的好感動呀, 你變左做程在心呀...有saxophone聽, 應該可以講一生一世..勁

gary san ~本人發覺你可以做新聞記者.. 你報導手法好吸引人呀..唔錯喎!

Anonymous said...

Gaga, 真係多謝你篇blog呀~ 個日真係好開心, 之前所有既擔心都冇曬, 有你地幫忙, 我真係可以好放心. 辛苦曬你地了~~~~

Jessica, 多謝曬~ :)

Gary said...

Jessica: wahahah!! 都係多得你地黎睇本blog我先會keep住寫啦, 套用人地一句-- "我寫,只因為想別人來看。" 當然啦, 有人黎留言就更加好更加開心有互動性呀麻!!!

Jackie結婚當晚真d好感人呀, 我所寫的只是百分一, 如果你當時係親歷其境, 可能你都喊左出黎呀!!!

都係一句, William有誠意, 勁呀!!! 我都要諗定先, wahhahah~~~勁過William百倍先得!!

Gary said...

小豬豬: 我都幫唔到d咩, 我只係行行企企, 食飯幾味!! 都係其他姐妹幫到手!!

打篇blog又有幾閒呢, 話晒都係你大日子, 應該值得紀念!! 客氣說話唔駛講咁多啦, 在心中! 一句到尾, 新年封張大利是俾我地就得啦!!!

Anonymous said...

Jackie︰恭喜晒!!祝妳永遠幸福同埋甜甜蜜蜜~~
我雖然沒有出席妳的結婚典禮~~不過淨係睇相已經知道超感動呀!加上Gary佢繪影繪聲,我差d以為自己都有出席!

Gary said...

小安安: 係呀, 我D口技又真係幾得架, whahahaha~~~