Wednesday, January 23, 2008

仙藥


琴日講過, 有時d集中力不足既時候, 怎麼辦?? 冇得走去訓覺, 就唯入"對"返罐咖啡提提神, 都唔係講笑, 咖啡呢家野, 係我枱長期都有罐咖啡坐陣, 一旦出現集中力失調既時候, 就會立即開黎飲, 真係萬試萬靈!!! 勁呀!!!

雖然話就話萬試萬靈, 不過有時都唔係好掂(失靈!!!), 死啦, 你睇下我呀, 又做做下野走黎打blog啦, 都係做野先~~~

6 comments:

Camustudent said...

仲用緊中學果部計數機?

Gary said...

camus yu: o個部唔係我架, 係我家姐, 哈, 我個部唔知俾左人定係唔見左啦, whahahaha!!

肥仔, 你都好耐冇黎呢度留言羅喎...聽日食飯呀!!

Erica said...

點解長期都有會罐呀?
係長期都有個罐係度,定你真係長期飲完一罐添一罐係度呀?

Gary said...

macy: 你講得岩, 後者是也!!

點會長期都只係得個罐係度呀, 你估o個個係精神食糧, 望一望就可以精神晒咩, 邊有咁誇張呀!!

仲有呀, 我未至於窮連罐咖啡都買唔起, whahaha!!!

Erica said...

咁有唔明,問清楚D好~~~

Gary said...

macy: good, any-problem??