Saturday, January 19, 2008

我真係咁攪笑咩???

唔知係唔係我個人真係咁似曉攪笑呢, 成日都有人冇神神突然間彈一句同我講:『喂, 講個笑話黎聽下呀!!!』, 前日同琴日都有不同既人用一個語氣黎同我講左同一句野!

前日係Lunch既時候, 同同學仔們一齊食飯, 食食下飯, 突然間Mandy講:『Gary, 講個笑話黎聽下呀!!』

到左琴晚, 與友伴傾電話途中, 友伴又突然講:『講個笑話黎聽下呀!!』

其實係我記憶中, 都唔係第一次有人咁同我講呢句說話, 曾幾何時, 有d朋友無聊打黎搵我吹水(佢地通常都係等緊車又或者坐緊車冇野做, 搵人kill time), 有時都會第一句打黎又係講呢句!! 但係又唔知點解, 有時本人腦筋轉得快, 又有貨交喎, 當然啦, 有時都會因為呢句而dead air啦!!

不過, 總括黎講都唔會令人太失望既, 同時感謝各朋友, 咁睇得起我, 如果我真係可以為大家帶來歡樂, 何樂而不為呢, 身邊的朋友及友伴啊, 我希望你們都可以開開心心生活的啊, 如果有咩唔開心, 隨時搵我啦!! 我會時不時都儲定d貨等你地架, whhahahahaha!!!

2 comments:

Erica said...

我都話咗你有潛質做小丑架啦~~~

Gary said...

macy: 我諗我可以去海洋公園或者迪迪尼做part-time都好喎!!!