Wednesday, January 16, 2008

睇牙醫, 有錢賺


話說本人之工作福利之一就係可以免費去睇牙醫, 於是book今日去睇牙啦!!

講開睇牙醫, 我記得對上個次已經係係大學讀書既時候, 大大話話都已經係6年前既事, 再再對上一次睇, 應該要數到去小學既牙科保健!!! wahahhahaha~~~ 真係好耐都唔睇一次啦, 即使生左智慧齒, 見唔痛, 都費事走去睇牙醫!!

原先想book其他就腳d既醫院既, 不過其他方便d既醫院已經排期排到差不多需要大半年之後(嘩, 做牙醫真係好, 真係咁多人去睇個喎!!!), 而呢間就只需2個月時間就有得睇, 所以就快快book左葵涌醫院呢間!!! 其實book落左之後, 又開始有少少驚, 冇咩人book, 會唔會係呢度d人有問題, 又或者有d野先冇咩人book~~ 唉, 既然都book左, 只好"既來之, 則安之!!!"

今朝晨早流流起身梳洗完(查實都已經係9:00 a.m)就出發去葵涌醫院, 好彩係booking時間前去到(book左9:45a.m), 時間岩岩好!! 成間牙科珍所, 真係冇其他病人等緊, 唔係真係咁恐怖呀!!! 護士姑娘叫我入去, 幸好, 醫生都好nice, 首先, 幫我initial checking, 之後就好似同d小朋友口吻講野同我講:『d牙都刷得唔錯, 但係其實可以仲好d, 刷牙個時...............』於是佢就三言兩語, 好清楚簡單地解釋如何正確刷牙!!

真係咩人都冇架!!!

牙醫話見我第一次去睇牙, 就順手幫我做一次X-ray, 過程亦十分好笑, 話說, 原來牙醫間房除左係睇牙之外, 同時都係一個小型既X光室, 當佢叩我坐定定個時, 聽到佢同個護士講;『出去出去!!!』, 就見到佢兩條友雞咁腳走左出房, 出去之後仲要關埋房門!!

醫生房是也!!

於是, 就開始洗牙步驟, 係佢洗牙既同時, 又同我講我隻智慧齒頂住左其他d牙, 問我剝唔剝, 好明顯係洗緊牙個一刻我就冇咩可能講到野, 如是佢就一路同我洗牙, 就一路同我解釋, 剝又有咩好處, 唔剝又有咩唔好處!! 洗完牙之後, 我終於可以講到野, 佢就問我考慮成點, 我就只係問左一句:『剝一隻要幾多錢架???』, 佢話:『唔駛錢!!!』, wahahhahahah, 我諗都唔駛諗就同佢講:『好, 剝晒佢呀, 唔該!!!』

Hehe, 就係咁, 我就book左黎緊3月去剝我既智慧齒啦, wahahahhaha!!! 發達, 唔晒俾錢剝牙, 仲要剝智慧齒, 賺左!! (O.K, 我係咁婆仔架啦!!! 不過, 話晒呢d係錢黎架麻, 用呢舊錢去旅行都不知幾爽呀!!)



2 comments:

Anonymous said...

哇!你真係賺晒喎!^^
計到最平既學生價,剝一隻智慧齒都要五百幾蚊,如果你剝晒4隻,即係有二千蚊送入你個袋呀!!!
而且聽講剝智慧齒之後塊面會瘦d!仲可以當減左肥添!Yeah~~~

Gary said...

精算師: 你果然係醒呀, 我都係咁諗, 平時剝呀都唔平, 家陣仲要係剝智慧齒喎, 不過, 到時剝完之後, 成塊面會腫晒唔知會點呢, 仲有, 可能到時冇胃口食野, 順便減肥, 咁就真係GOOD晒呀, yeah!!!!