Saturday, March 10, 2007

人日 - 團拜 - 逗利是

前排新年"人日"o個時, 成個Big Family(都成廿幾人架!!)去左酒店食buffle順道團拜, 我地呢d做細既當然係想逗返封利是啦!! 好似好耐冇提過屋企個兩隻大小大良既狀況俾大家知, 當日就同佢兩隻野影左唔少相(唔係我影, 係我家姐影), 整兩張相俾大家睇下佢地家陣變左咩樣!!!

自從小不良曉行曉走之後, 成日見佢拖住肚腩仔四圍走~~(呢張相正面影唔覺有肚腩, 不過打側佢個人, 就知佢個肚腩有番咁上下份量)

呢個就係得閒無事病一病既大不良, 佢近排好似好返dd~~

呢個小不良, 家陣除左識叫:『媽咪!!』呢兩粒字之外, 其他咩都唔識講, 痾屎又係叫『媽咪!!』, 飲milk又係叫『媽咪!!』, 仆親又係叫『媽咪!!』, 見到我都係叫『媽咪!!』總之佢有理冇理都係叫左『媽咪!!』先~~

2 comments:

Anonymous said...

Hey, long time no see!!
小不良個樣真係超似你家姐/你個樣!!真係走失都一定搵得返。
你咁大個人,逗埋呢兩年利是好喇...哈哈^^

Gary said...

emmy: 真係long time no see!!
小不良個樣似我, 唔係呀!! 雖然佢好似都係單眼皮, 不過, 點計, 佢對眼應該都大過我啦!!!

聽講, 你同我同年個喎...我逗埋呢兩年, 咁係唔係就可以再逗埋你個封, right!! haha, 我地呢d事業型男仕, 唔怕喎///