Friday, March 09, 2007

2007年度校友會資訊(2)

2007年度校友會資訊(2)

出席者: Camus, Cow, Gary, Ivan, Jessica, Jaemi, Melody

缺席者: Thomas

為對上次校友會資訊(1)提及的新措施作公平原則, 由Jessica動議一新補充方案, 內容如下:

於每次活動完畢前, 大會將會為各出席者影一張大合照, 用以証明各人是否有出席/早退該次活動, 並由本常任秘書處作報告, 以便準確地記錄各人是否如實出席該次活動, 以示公正!!

各人之禮物價值換算表:

Thomas: $1200 - (2 x $200)=$800

Jessica: $1200 - $100= $1100(上次你遲到早退, 已經紀錄在案!!!)

其他人仕之生日禮物金額維持不變~

溫馨提示, Thomas如果你再缺席多兩次, 我諗遲d你既生日禮物錢, 恐怕只足夠去朗豪坊買個 LeSportsac 散銀包, 你自己小心d啦!! 仲有, 仲有, 你已經拖欠Camus & Jaemi既生日錢尚未繳交, 如果你出席到下次既生日活動既話, 煩請你盡快繳交過期款項! 如果你真係出到黎既話!!

p.s: 由於本人正忙碌於功課中, 下次生日活動, 活動主辦人將由Jaemi負責!! 特此通告~~

3 comments:

Anonymous said...

Thomas...你已經第2年無出席我既Birthday dinner 啦!! 其實我都有個溫馨提示比你.. 不如你每次join唔到都先比低$200, 咁到你生日嗰時..份禮物咪唔會得返個散包紙咁慘囉...係未先..哈哈!

Camustudent said...

條數好似計錯左喎jaemi,應該係$200(夾錢買禮物)+$200(妳講比低果舊錢)=$400先可以做到妳講既"咁到你生日嗰時..份禮物咪唔會得返個散包紙咁慘囉",剩係俾低$200只會益左佢呢,嘻嘻:p

Jessica said...

其實佢都努力過想出席..但只係...哈哈

camus去台灣玩得開心的..去感受我所喜愛的地方啦..下星期比的相我地睇呀..你地可以去敦化南路間誠品,24小時..若果唔係去信義區果間,勁大間..好大書睇家.
玩得開心啲..