Tuesday, March 27, 2007

技術性擊倒


上上回提到Fanny臨別在即, 派左個香芒俾各同事, 自上星期五將佢放係office兩日之後, 今日返到office見到香芒已接近熟到透既地步, 只要將個鼻微微走近個香芒附近, 已經可以感受到個下陣陣香氣!!! 黎緊聽日請左假, 再返黎見香芒既日子已經係星期三, 心諗如果再唔食左佢, 到左星期三容乜易由香氣化作惡臭, 香芒因熟透過度而腐爛身亡架!!

有見及此, 今日Lunch時段, 趁有時間就拿拿臨KO左佢先!! 本當想食香芒之際, 發現自身並冇任何利器割開其表面, 腦筋一轉眼見枱頭有把界刀, 善用資源, 就用界刀幫我將芒皮界開四塊, 咁就攪掂!! 不過, 當我用把界刀界開d芒果皮個時, 發覺自己有d似d變態殺手, 一手摸住一個軟淋淋既野(熟左既芒果), 另一隻手就拎住把界刀, 慢慢, 慢慢咁界開佢d皮(芒果皮)....<---真係好似d變態殺手咁...

不愧由油麻地果欄托返黎既香芒, 甜度十足, 唔錯, 唔錯~~ 順帶一提, 未食香芒之同事們, 如果你地仲未食的話, 呢兩日好食左佢, 再唔係就拎返屋企, 同屋企人分享, 我唔想公司會變左蟻兜~~

4 comments:

Jessica said...

你有問題家定冇常識,用cutter開芒果.小心食左的菌呀!

而且芒果強勁濕熱喎 >0<

Gary said...

jessica: 車...咁公司唔會冇啦啦有把生果刀彈出黎呀麻!! 冇計啦!! 我界芒果之前, 都係咁e用張紙巾抹過下把界刀, 都應該乾淨掛!! wahahhah~~

唔怕喎, 到依家為止, 我都未有任何肚痾跡象, 應該唔死得...

妳聽日就飛, 一路順風, 去到澳洲影多d鬼妹相俾我呀!!唔該!!!

Jessica said...

我買本鬼妹雜誌比你做手信呀.

Gary said...

jessica: Great, good idea!!! 期待中~~