Friday, March 09, 2007

Last one

經歷左沉重既四年part-time讀書生涯, 岩岩前日終於交埋呢個令我萬劫不復的大學最後一次既學費, 終於終於交晒所有學費啦!!

原來唔覺唔覺我已經嘔左十幾萬出去, 唔講我都唔知原來自己可以咁有錢, 查實我d錢係點樣黎既呢?? 從今之後, 唔駛成日再為d學費3個月捱一次, 半年頭痕一獲!!! 實在太好啦!!

除左學費之外, 上星期都做埋大學生涯入面最後一次既presentation, 結果順利完成, 做埋最後一次既powerpoint之後, 如無意外, 我諗我呢一年之內暫時都唔會再掂powerpoint 呢個software~~T_T~~

2 comments:

Anonymous said...

addoil~~~ .\/.
support support!!

Gary said...

fay: 距離上你屋企"倒"亂既日子又邁向一大日啦...wahhaha~~~