Monday, March 12, 2007

華麗的冒險

唔係我自己懶清高, 不過自小真係好少話會追咩明星, 鍾意咩歌星, 我諗陳綺貞應該係我唯一個我會比較喜歡既歌手, 係我 i-pod咁多首歌入面, 我唯一唔會delete既應該係得陳綺貞d歌, 亦只有佢d歌可以長期霸佔我 i-pod入面既memory!! 唔知點解佢d歌聽落去個時, 永遠都可以俾到人地一種好舒服既感覺~~ 早排, 見佢個官方網頁close左, 近日, 手痕又click下入去, 哦!!! 又開返喎, 仲要成個版面都改頭換面, 大家可以上去望一望呀: http://www.cheerego.com/

《華麗的冒險》
作曲, 填詞, 主唱: 陳綺貞

長長的路的盡頭是一片滿是星星的夜空
這一趟華麗的冒險沒有真實的你陪我走
長長的時間的旅程充滿太多未知的誘惑
數不清對你承諾過的一切 還有多少沒有實現過

不願放開手 不願讓你走
瘋狂的夢沒有了你 還有什麼用

不願放開手 不願讓你走
不願眼睜睜的看你走出我的生活


有時陳綺貞d歌, 只要你細心咁咀嚼當中既歌詞, 原來又係另一番滋味~~近日鍾意聽返上面呢首歌!!

4 comments:

Jessica said...

其實台灣有好多好聽的歌,詞真的比香港好好多.除左陳綺貞外, 五月天,梁靜茹,蔡健雅 都好聽呀....大家都知我係成日去台灣,其實原因係非常喜愛它的文化, 加上香港真的讓我還會去買碟的歌手並沒有幾個人.

我誠意推薦五月天的歌比你呀, 下次send比你,真係好聽同有意思,我跑馬拉松果時都係聽佢地歌,有動力去跑. 你做份FYP真係要聽下啦.

Camustudent said...

聽陳綺貞既歌確係令人身心舒暢喎,佢填關於情既曲詞唔係果d pop到死已上口式副歌曲調+要生要死我愛你式歌詞爆入你個腦,佢填既詞係帶有意境既,高深好多,讀過下哲學加上經歷過下幾段失敗既愛情係唔同d。同埋舒服唔多唔少都關佢把唱腔以及深情演繹自己既經歷(曲詞)既事呢!

:)

Gary said...

Jessica: 你唔好只係講下, 成日都係我send歌俾你多, 五月天好呀!!!

Gary said...

camus: 你講得好岩, 其實陳綺貞把聲的確係好入耳, 好好聽!! 應該唔止係好聽咁簡單, 佢d歌係耐聽~~ 即係聽左好多次都係唔會厭個隻!!