Sunday, March 11, 2007

偶照


其實, 呢個係上年小安俾我既顏文字扭蛋小玩意, 佢實際用途可以話係零, 主要佢放係keyboard上面作裝飾之用, 通常我都將佢放係number key個邊, 唔駛阻住自己, 不過, 早排, 有野做, 唔覺意將佢地掃出keyboard範圍, 為怕佢地走失, 將佢地安置係一咖啡罐面之上, 突然發覺出現有趣情況, 三個原自獨立既顏文字湊埋一齊, 居然可以得出呢幅畫面, 一個人篤住另一個人鬧, 而另一個人則係背後偷偷地咁笑~~有意思, 有意思....

5 comments:

Jessica said...

其實你同小安咩關係呢??

Gary said...

jessica: 何解你會冇端端的問呢??

Anonymous said...

彥頁文字d 我的最愛呢~ >3<

Gary said...

fay: 家陣好似有第2代出左, 係d掛繩個d...

Anonymous said...

我有電話繩~ 有keyboard果d
我上次出街見到有人用黑色好似樂高人仔果d鎖匙扣~ 唔知邊度有~ =口="
不過我都唔係儲 係轉1 2只自用之嘛~