Saturday, March 31, 2007

Game Over

終於到左要交dissertation既日子, 下星期二就要交, 家陣都接近尾聲已經去到九九, 十十, 依家係度執埋d手尾, 星期一printout再binding, 攪掂!! 本身"死線"係星期二交既, 不過, 唔想再對住呢份咁既野, 所以可以既話, 都係快快手下星期一KO左佢, 冇後顧之憂!!!

哈, 係呀, 自從新年, 應該係Christmas之後, 成日都閉關練功咁, 不見天日, 斷六親, 除左係好朋友生日既時候, 先出黎蒲一蒲頭, 大部份時間都係對住部電腦!! 直至近日, 開始接近完成階段, 人就開始心郁郁四圍攪攪震, 所以近排多左人同我講呢一句:『e!! Gary, 你復活羅喎!!』

過埋呢兩日之後, 我就會好似個d失蹤左一段時間、 葬身於大海既浮屍一樣, 慢慢會浮返上海面, 俾人撈返上去, 等人黎認屍~~

在此嗚謝幾位好友, 冇可否認牛牛可以話係居功至偉, 佢簡直係我既dissertation進度"篤"導員, 因為佢得閒冇事就會打電話黎問我份功課做到幾多成!!! 之後佢就會話:『點解你成日做, 但係都做得咁慢架!!!』云云...., 雖然佢打黎都係講廢話居多, 不過, 難得係我做到個腦實實地既時候, 有人出黎幫我relax下, 都不失為一件好事!!

小菲雖然冇打俾我, 不過, 佢時不時都會係呢度留言, 起閧兩句大嗌兩聲加油以表支持, 在此謝過!!!

阿妹多謝妳出手幫忙!!! 唔好意思, 咁遲先send份野俾妳, 叫妳幫我改gramme, 妳都唔推塘, 實在感動萬分!! 最鍾意妳講句:『Gary, 你份野, 唔改問題唔大, 不過改左就好睇d!!』, 難得妳對住我呢份垃圾都可以咁厚道黎形容佢, 實在太好!!

當然仲有小安啦!! 妳知我忙功課, 妳就將有關File放埋一兩邊, 見我日日對自己份功課多過d File, 妳都視而不見, 由得我自由發揮, 仲不時關心我既功課進度又一大大感動位 T_T~~ 我知我已經拖欠妳好多File, 好多野仲未followup, 我會好快攪掂佢, don't worry!!!

p.s: 岩岩牛牛又打黎....又問我做成點...唉!!!

1 comment:

Anonymous said...

用錯topic啦~ 應該係 mission completed!!!